• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

hmm enligt FL om jag har ca 30 dagar cykel så hade jag äl mellan den 3-6 jan ungeför..

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

men gaahhh skit i FLs räknare... vilken dag hade du ÄL tror du?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Vill me vara ledig!! vill inte plugga mer, har noll studiemotivation,men det är bara att bita i det sura äpplet och räkna ner.... "bara" 15 veckor kvar av utbildningen!!!

2007 SKA bli vårt år!!
  • after eight

Spännande NO! Alltså att det svider i brösten!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • numberone

Hanna: Inte en aning.... däromkring skulle jag tippa för det var även däromkring som bröstvårtorna började ömma lite....

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO... ahhh  ja säg då att BIM var den 5:e (bra dag ju ) då är du på dag 6 efter ÄL idag... alltså 4 dagar till du kan testa o 8 dagar till BIM tjohoooo

• numberone

Hanna: FAst det är ju knappt lönt... tror bara vi hade sex den 2 jan....Anders har varit helt off denna månden!! SUCK för karlrackarn!!

2007 SKA bli vårt år!!
  • numberone

AE: Ja lite svid e det!

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO... nää men jag tyckte vi pratade endel om det förra veckan hmm ja det kan ju faktiskt räcka med det oxå hoppas iaf

Svar på tråden Pladdertråden!