• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

och, inte nog med det.......
    Skånska Yellow Bird, som har producerat 13 filmer om Kurt Wallander, samarbetar med SVT Drama om en biofilm och sex 90-minuters tv-filmer. Den brittiske manusförfattaren Ed Whitmore har just avslutat manusarbetet med "Män som hatar kvinnor".

Gravid - v. 7
  • MrsMurphy

Hörde på apoteket och dom är slut hos leveranttören och hon kollade att det inte fanns på apoteken. Köpte sea bands men jag tror ej på dem... Fundersam

Du vore en ängel! Skrattande Och ingen fara att det tar sin tid bara men vet att det finns hopp!

• MagdaA

Lättja: skicka din adress till min inbox så skickar jag dom i kväll, ska in till stan då.

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Skickat!

Lööööööööv joooooooooooooo Magda! Min räddare i nöden!!

• lurksmulan

Jag dööööör av hunger!
    Visst, jag har ätit tre mackor, två singoalla-kakor och ett äpple idag, men jag dör ändå av hunger!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Lättja: jag har bara varit vaken 1 tim och 20 minuter men har endå hunnit äta 2 frukostar! först en stor tallrik fil med flingor och nu 2 knäckemackor med ost och räksallad + 2 glas juice.

Nygift och gravid!
  • after eight

Jag vill också må illa! Gråter Jag nöjer mig i och för sig också med extremt ömma boobisar. Men så här vill jag inte ha det. Skrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

ae: jag mår inte heller så illa nu. eller jo, men det är betydligt bättre. eller så beror det på att jag blivit bra på att äta OFTA.

Nygift och gravid!
  • after eight

Jo, men Magda du har ju kommit in i den lugna perioden. Det är nog normalt att inte känna så mycket i den period som du befinner dig nu. Det kan vara lite läskigt, men symptomen kommer tillbaka, I promise. Förhoppningsvis inte som illamående, men som nåt annat.

När jag var gravid förra gången så mådde jag apa mellan vecka 7 och 10, sen blev det lugnt igen. Men nu är jag inne i vecka 7 och jag har ju aldrig haft en icke-lugn period. Jag har ju inte känt mig gravid sedan jag plussade. I går gjorde jag tredje testet och fick ett jättestarkt plus, gjorde ett gammalt hederligt icke-digitalt. Så det är ju egentligen inte snack om att jag är gravid, men jag börjar oroa mig för ofostrig graviditet, eller nåt, eftersom kroppen uppenbarligen inte alls reagerar illa på nåt hormon. Gråter

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!