• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

ae: har du planerat att boka nått vul?

nu ska jag slappa i soffan!

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Magda: Åh det finns fler i världen som gillar ost och räksallad på macka! Just nu klarar jag inte av det men annars är det mums!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • after eight

Magda, jag funderar på att boka tid för VUL kring den 25:e, då jag är på 8+0. Jag vill inte göra för tidigt och riskera att han inte ser nåt hjärta.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Heeeej tjejjer

AE... om du bokar vulet lite senare iallafall en bit in i v10... (typ 9+5 el nåt) så kan du ju vara ännu lugnare för tickar hjärtat då så är mf risken lika låg som efter v12 o då har du passerat den kritiska tiden lite snabare så sett

Lättja... såg att magda skickade sina postafen, bra det... annars hade jag gjort det... det som slår mig är bara... har ni inget apotek i huvudstaden el

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: dom var slut på apoteket där hon var och tydligen slut hos leverantören också. Så jag skickar mina i kväll!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... ahaaaa oki.... o behöver lättjis mer så har jag oxå några kvar på en karta

• MagdaA

Hanna: måste kolla så jag inte lovat för mycket. Köpte en förp som jag inte ens öppnat...tro vars den är?! Ska kolla i toa-skåpet...

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... haha   ja jag har några pillor på en karta hemma isf...

• MrsMurphy

Hanna: Härligt! vete sjutton hur länge dom är slut på apoteket. Investerade i sea bands men litar inte riktigt på dom.

Nu ska jag sluta nojja ett tag förresten för nu fick jag det bekräftat att dom hjälpte iaf och det var därför jag mådde så bra. Trodde ju direkt att det var mf på g när jag mådde som en prins!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Lättja... seabands fungerade på mig.. ett par dagar ... du kunde fått mina ju

Svar på tråden Pladdertråden!