• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lugnt, jag hittade pillerna, så jag skickar dom ikväll Lättja!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Lättja.. men har du ringt runt till apoteken.. bara för de inte finns i lager kan ju något apotek ha dem inne i affären ju??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jag frågade hon på apoteket och hon sa att det inte finns kvar nånstans längre för att dom har varit slut nu ett tag... Fundersam Så det var ingen mening att springa runt och hon visste inte när de skulle komma tillbaks heller. Dom brukar ju kollar  lagosaldo i datorn på andra butiker och jag utgår ifrån att hon gjorde det nu också.

• MrsMurphy

Förra gången åt jag en om dagen och det hjälpte inte ett skvatt. Denna gången har jag tagit en varje morgon och kväll och jag mådde som en gud efter några dagar!

• MagdaA

Lättja: okej, tänkte om jag hann på apoteket kanske jag kan köpa en förp till...om du vill. så du inte står där utan igen, vore ju trist.

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Har dom kvar där uppe?? Skrikandes Varför kan dom inte plocka åt en där uppe och skicka hit ner då??

Tänk om subban ljög och jag fått panik och att det finns i butiker?? Skrikandes

• MagdaA

Lättja: kan ju hända att det inte finns i nån butik när där du bor, men jag kan kolla, om vi hinner in till stan innan dom stänger, kan inte lova. Annars skickar jag iaf den förp jag har.

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

*mutter* Nu hoppas jag verkligen för den apoteksanställdas skull att det verkligen är slut här i stan för har hon ljugit för en gråtfärdig, illamående och hormonstinn gravid kvinna så är hennes dagar räknade!

*ondskefullt grin*

Svar på tråden Pladdertråden!