• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Ska köpa test nu...tillbaka om en stund...Förvånad

• lurksmulan
    Magda: Samma här, fast jag har ju fått lön. Men jag väntar på 2 veckors pengar från fk för när jag var hemma med Laban tidigare. Först ville de ha sjukintyg och det har jag fixat, men trots att jag skickade i måndags är det fortfarande inte registrerat hos de. Jag skulle ringa på måndag sa de. Suck.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda.. gaaaahhh vad SUR man kan bli på sånt Skrikandes hoppas de kommer nu då så de inte blir ytterligare förseningar..

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

blir så less! tomt på mitt konto! Micke fick lön igår å de betalade han direkt räkningar för 12000:-, inte mycket kvar sen! Skrikandes Har dessutom massa utgifter å skulder som ligger å gnager. less!!!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. förstår att du är less.. *krama* tänk på att oavsett pengar så har du all lycka under bysten din

• jazzy

I`m back....and pregnant!!!!!!

Fan vad jag vill spy varje morgon....

• Hannnas

Jaz.. hahaaa galenpanna.. har du testat igen!! Du är ju knäpp hihiiii

Svar på tråden Pladdertråden!