• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

lurk: precis vad som hände mig. Man överlever.....

Gravid - v. 7
  • JUSTer

Men fy vad jag drog ner stämningen här nu då. Det var inte meningen .

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Nu ska jag fokusera på mina ömma bröst istället !

AJ! AJ! AJ!

Gravid - v. 7
  • MagdaA

JUSTer: haha! söta bobisar! Nu ska jag se film.

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Mina bröst är helt klart gravida!
    Dels ömmar de, och dels ser de ut som när jag ammade, brösten står ut lite på något vis (alltså hela vårtgårdarna är utdragna).
    Det var nog nåt sånt jag såg innan jag plusade och tyckte det såg underligt bekant ut.

Välkommen Thezzis!

• MagdaA

lurkan: bröst är underliga saker. Mina ömmade MYCKET i början av graviditeten och svällde 2 storlekar på typ en vecka. Sen har det varit rätt lugnt, men igår kväll sa M, "OJ! Nu är dom ÄNNU större!" Å i morse hade jag ont i dom igen. Men han är glad... Tappade brösten när jag gick ner i vikt, men nu är dom tillbaka!

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Jag vaknar när jag rör mig på nätterna pga tuttarna. Dom driver mig till vansinne! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Lättja: haha! Jag sover alltid på mage, men det går inte nu, inte med ömma bröst och svullen mage...

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Så ömma är inte mina bröst, men det gör jäkligt ont om man petar på bröstvårtorna.

Svar på tråden Pladdertråden!