• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Ha ha! Ja, vi väntar med spänning på Thezz. Men hur är det med Strawbaby, har hon aldrig dykt upp här i tråden?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • JUSTer

Ja just det ja, var tog hon vägen?

Hur mås det ae?

Mina bröst har börjat ömma. Känns nästan som om jag skulle vilja plocka fram min pump och lätta på trycket. Kanske kanske har jag sån tur att de växer den här gången. Skrattande

Gravid - v. 7
  • lurksmulan

Jag känner bara mindre och mindre. Visst, idag har jag mått tokilla för att jag ätit dåligt hela dagen, men annars... nada!
    Vecka 13 närmar ju sig och det är ju då den "läskiga tiden" börjar då man kanske inte känner så mycket.
    Jag hoppas på det.
    Det sträcker lite i ligamenten när jag reser mig och jag är väldigt trött och hungrig hela tiden... jag kanske bara ska sluta gnälla?!

• JUSTer

Ja kanske Flört..... Är det synd om oss, eller? Skrattande

Gravid - v. 7
  • Hannnas

lurkis... känner samma som du ungefär... mår illa om jag missköter maten... det sträcker en hel del i ligamenten och trött som attan...

Boobsen gör fortfarande bara ont på nätterna.... o det är ajaj att ta av BHn

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Jag har mer symptom nu än förra gången jag var i v 7. Min bebis blev då 12 mm och det tror jag att min i magen kan ha passerat nu.

Visst måste det vara ett gott tecken?

Gravid - v. 7
  • Hannnas

JUSTer... alla symtom är ett gott tecken

Min lilla snäcka var "bara" ca 8,5mm-1cm i v 7+2 o det var helt normalt

• JUSTer

Jaha, då har jag typ en vecka kvar då tills 12mm är passerat.Ledsen Inte för att jag vet om nåt lever överhuvudtaget...... Blivit bränd förr.

Gravid - v. 7 6+6
  • lurksmulan

JUSTer: Jag som inte brukar vara sån har fått för mig att jag kommer gå omkring här och tro att jag är gravid och så kommer jag till rutin-ul och upptäcker att magen är tom.

• Hannnas

JUSTer... nä säg inte så... det är väldigt olika hur fort de växer i början, de kan växa fort ena veckan o långsamt andra... brukar rätta till sig sen isf... sen är det ju väldigt svårt att mäta de små oxå så oroa dig inte...

Eller ska jag säga... jag vågar inte ropa hej innan jag varit på vul... 1 1/2 v kvar nu... lååång tid....

Svar på tråden Pladdertråden!