• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättjis.. håller med i alla Lurkis argument... och ofta stressar man mer när man tycker nåt är roligt, för just då kan det vara svårt att känna av stressen av den anledningen... Visst du KAN ja lägre järnvärden... MEN tänk på att ditt hjärta redan jobbar 20% mer då orkar man inte hålla samma tempo som alla andra trots att man har kul och det känns ok för tillfället... så coola ner dig.... försök lyssna på kroppen och även om den säger ok ibland så tänk lite extra om du kan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Lättja, att bli illamående av stress är också vanligt. Din kropp har så mycket annat för sig just nu så det finns inte lika mycket energi som tidigare. Det gäller bara att lyssna på kroppen och sakta ner på tempot.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MrsMurphy

Men det som gör mig så arg är ju att jag tycker att jag tagit det lugnt under rådande omständigheter. Jag har tagit raster och ätit konstant för att inte falla under.

Blev bara så arg på att chefen skäller när man faktiskt försökt att ta det lugnt. Inte mitt fel att jag helt enkelt inte pallar att jobba 8-18 samt 11-20 i full anstormning. Skrikandes

(ironi att man får utskällning av chefen för att man jobbar för hårt)

• Hannnas

Lättja.. haha jo det var ju fel att skälla på dig men kom ihåg att det var av omtanke, eller? o det är ju isf skillnad

• numberone

Hanna:

Vad menade du??

Tomhet fyller också något!.
  • Hannnas

NO.. vänta gumsi.. jag går in i din GB ist..

• MrsMurphy

Hanna: Det var inte så mycket omtanke bakom det utan det var mest att han var sur över att jag inte pallade trycket så då kände jag mig ytterst värdelös och gick hem istället. Försökte inte ens bli människa. Orkar verkligen inte med det också. Ska sova nu för jag är så fruktansvärt trött men topptunnor rasande också så jag försöker coola ner mig nu.

• Hannnas

Lättja.. ja då tycker jag det var skitdålig stil, ingen empati o allmänt kräk att han betedde sig så vad fan lixom.. usch.. jag är alldeles för dålig på att bita ihop så jag skulle ju skällt tillbaks...

• MrsMurphy

Ska prata lite med svärmor nu och förhoppningsvis få höra att jag inte är helt dum i huvudet...

• Hannnas

Lättja... att höra att du inte är helt dum i bollen behöver ka du inte behöva någon till.... DU har inte gjort nåt fel, fattade inte han att det var av lojalitet mm gentemot arbetet som det blev så här nä fy... usch.. ska jag komma upp o skälla ut honom?

Svar på tråden Pladdertråden!