• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: men kan bm kolla om det är svamp? eller kan man bara anta?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. vet faktiskt inte jag tillhör ju typen som bedömer själv o behandlar därefter inte så klokt kanske man sån är jag Generad

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. man borde ju rimligtvis kunna göra en odling men då tar det ju lite tid innan man vet svaret och det blir ju värre med tiden mm

• MagdaA

Hanna: har ju haft såhär förut, å då har det gått över... gjorde en bakterieodling för några veckor sen, men vet ju inte vad dom kollade då. aja, ska ringa bm i morgon el på mån.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ja bättre att kolla en gång för mkt o du kan ju alltid prova med pevarylen, den är ju inte farlig och inte dyr heller tror jag... bara en salva...

• angiee

Hur tidigt kan man känna "bubbel" eller fisksprattel i magen??

• Hannnas

angiee.. ja du.. alla säger så olika där men är man förstföderska så ska man nog inte räkna med nåt annat än tarmar innan v16 men sen kan det givetvis variera lite

• Hannnas

angiee.. nåt speciellt hur mås det förresten?

• angiee

Jo helt ok!
    Inte alls nåspec illamående idag, lite små yr & darrig i kroppen, men helt ok!
    Funderade även på den där berömda tröttheten, måste allla bli hysterisk zombietrötta första tiden?

Svar på tråden Pladdertråden!