• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: borde man inte få flytningar då? har det här, kommer å går liksom. vissa dagar är jag irriterad, sen kan de gå en vecka utna problem, å sen kommer det igen. känns som det är mer kring klitoris, inte så mycket vid slidöppning. åj va ingående jag blev nu! Generad

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. jag har haft svamp EN enda gång och då kliade det bara.. en horror och det var i samband med en av mina graviditeter.. o det är ingen fara att vara ingående med mig serru

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Magda: När jag har svamp har det känts så. Just där också faktiskt. Prova med en sån där kur och se om det går över. Du har ju inget att förlora på det (för visst får man ta sån när man är gravid?).
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Hua...vill ju inte behandla om det inte är svamp. Hur vet man att det är det? Kan bm ta nått prov eller så?

• Hannnas

Magda.. Lurkis... Pevaryl ska vara ok iaf... o man behöver ju inte använda den lilla "sprutan" heller utan bara kräma på där det svider

• lurksmulan
    Magda: Känner du dig torr också? För det brukar jag göra, inte ha flytningar utan mer kännas torr i de yttre delarna.
  • Hannnas

torr.. så kände jag mig oxå.. usch...

• MagdaA

Lurk å hanna: nej, känner mig inte torr, å det svider inte heller. utan liksom bara lite irriterad, å kan inte säga exakt vars... *suck* Skrikandes

• Hannnas

Magda.. mm det låter iaf exakt som svamp är du väldigt osäker och inte vill pröva pevarylen ändå så kolla med din BM...

• lurksmulan

Ha ha jag var inne på aftonbladet och hittade en artikel om en tigerunge och två orangutangungar som var bästisar. Och så hade de bilder, och så står det "Bildextra Omaka vänner OBS! Gulliga bilder.". Vanligtvis står det ju typ "starka bilder", så det här var kul! Jättesöta bilder dessutom!!

Svar på tråden Pladdertråden!