• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

Dulia: Vad skönt!
    Alltid nervigt när man har med dem att göra...

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan

Dulia: Vad kul att höra! Du trodde ju inte de skulle gå med på det!

Idag är jag hemma och vabar. Labans ögon var helt igenklistrade när han vaknade i morse så det verkar ju onekligen vara ögoninflammation. Dessutom hostar han som en galning så det gör inget.
    Jag känner mig inte heller pigg idag, hade ont i halsen när jag vaknade men nu känner jag mer att jag har huvudvärk och är snorig. Vore väl typiskt om jag blev sjuk.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Sjutton Lurkan, nu får du inte bli sjuk! Tråkigt för lilla Laban också.

Jag håller på att ladda för att skälla på chefen! Jag ska inte skämmas när jag inte pallar och det är inte mitt fel!!

Det är ju nu i början och sen i slutet den största pärsen är och är det så konstigt när man knallar runt med 20% mer blod som pumpas genom hjärtat att det tar på krafterna? Jag tror inte många pallar med att stå i en proppfull butik, 10 timmar på en dag i den centralaste delen av landet. Skrikandes Det handlar inte om att ta det lugnt och inte bära i ett sånt här läge. Fan, det är hysteriska kunder som är den största pärsen och dom kan man inte gömma sig undan i en butik.

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2007-03-02 07:14:18 följande:
    Morrn morrn!Sjutton Lurkan, nu får du inte bli sjuk! Tråkigt för lilla Laban också.Jag håller på att ladda för att skälla på chefen! Jag ska inte skämmas när jag inte pallar och det är inte mitt fel!! Det är ju nu i början och sen i slutet den största pärsen är och är det så konstigt när man knallar runt med 20% mer blod som pumpas genom hjärtat att det tar på krafterna? Jag tror inte många pallar med att stå i en proppfull butik, 10 timmar på en dag i den centralaste delen av landet.  Det handlar inte om att ta det lugnt och inte bära i ett sånt här läge. Fan, det är hysteriska kunder som är den största pärsen och dom kan man inte gömma sig undan i en butik. Går allt för lätt blir man fort dum...
    GO LÄTTJA!!
    .?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

*morr*

Man ska inte mucka med gravida kvinnor!! *fräs*

• lurksmulan
    Hanna: Skulle inte du titta in på eftermiddagen? Inte för att du inte får vara här, men för en gångs skull har jag koll på att någon ska vara borta och så dyker du upp!

Lättja: Nej jag ska göra mitt yttersta för att inte bli sjuk.
  • Hannnas
    Lurkis.. jo du har bra koll på mig ... men ett par patienter har avbokat sig i sista sekund så lite tid har jag ändå ... men sen är det alltid lite pyssel med fredagspatienterna så man kan aldrig garantera nåt
  • lurksmulan
    Hanna: Det är bara trevligt att du är här! Det är lite dålig uppslutning idag. Jag själv springer fram och tillbaka beroende på vad Laban sysslar med. Just nu står han och diskar men innan har vi lekt med modellera och legat i hans säng med nalle och läst saga.
    Om en stund ska vi iväg och hämta kläder som vi köpte på Tradera åt Laban. Ett helt nytt adidas-set, jättefint! Och sen måste jag betala en annan grej vi köpte på Tradera, en Dora-docka. Laban älskar ju Dora!
  • Hannnas

Lurkis.. Dora??? Lär nu en blivande mamma o ta kort på det du handlat!!! Jättekul ju! SÅg att det varit väldigt dålig uppslutning sen igår em..

Svar på tråden Pladdertråden!