• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

Jag kände i v19-20 först...
    Och då var jag först i mammagruppen.

Beror dels på hur moderkakan ligger och allt sånt och sen hur mycket hull man har

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan

Håller med Cia, jag kände i v. 21 när jag väntade Laban, för min moderkaka satt i framkant.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

angiee... nädu, jag var inte så trött de första veckorna.. det kom när illamåendet slutade i v 13-14 ungefär... men det går väldigt mkt upp o ner det där för mig.. är nog inte sådär supertrött som vissa

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

cia
    syftade du på sparkarna nu?
    Ja  menade hur det bubblar i magen, kan väl inte bero på hur mkt flebb man har?

• MagdaA

angiee: jag kände första sparken med Ebba i vecka 17. Tydlig spark. Men efter det kände jag bara nån gång ibland, mest bara bubbel.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Näpp nu ska jag hemmåt.. blir inget FL innan imorgon FM.. och då hinner jag bara med en kortis.. så ses mer imorgon EM

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Jag somnar så fort jag slappnar av. lägger jag mej på soffan för å se på teve, så sover jag efter några minuter. Skitjobbigt.

Illamående är jag mest bara när jag inte ätit nu ... men på en gång jag äter så blir jag totalt övermätt. Bläh.

Nu funderar jag över middag, har städat lite här hemma, tar det i omgångar.
    Å ja jag måste ju äta nått, men ingen lust med nått =(

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Cia o krabaten

Angiee: Jag menar fisksprattel

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • MagdaA

shit va ont jag får i fogarna så fort jag är igång! jag å M har varit å hämtat halm. Var hans som fick jobba å bära å grejja, jag var bara med, gick endel å så, sen har vi varit ute i lagårn å fixat lite. inget tungt alls, bara donat på. men nu har jag skit-ont! inte skönt...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

FK har godkänt min sjukskrivning!!! Trevligt med lite extra pengar som vi inte räknat med

Vattengympan var jobbig idag så jag känner mig rätt slut. Kommer somna gott ikväll (inte för att det brukar vara några problem )!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!