• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jag är här en liten stund. Som vanligt är det mycket att göra på jobbet och idag är jag dessutom jour för en annan soc.sekr som är på semester.

FK är snabba på att betala ut pengar när dom väl tagit ett beslut. Idag har jag redan fått in pengarna på mitt konto *impad* Känns trevligt med lite extra pengar nu när bilen behövdes repareras.

Nu måste jag jobba!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Lurkis... haha Dora är ju ursöt iallafall.. bättre än den där Anki iallafall.. usch den står jag knappt ut med när vi har små barn här på jobbet

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Dulia.. Skönt att FK sköter sig helt fantastiskt ... själv ska jag skicka in min ansökan om HP redan på måndag... måste man ha moderskapsintyget med då el kan man komplettera med det senare?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer
    FlörtDålig uppslutning? Jag anmäler mig för tjänstgöring. Redo att svara, kommentera och upplysa.

Vad pratar vi om....? Dora? Dododora. Nä här hemma är det Fifi och blomsterfröna som gäller.

God Morgon förresten.
    Gravid - v. 14
  • JUSTer

Det som inte fick hända har hänt Gråter.....Kaffe har blivit äckligt! Måste ha mjölk i för att få ner det. Den enda tillåtna "drogen" smakar blä! Vad ska jag göra??????? Gråter

Gravid - v. 14
  • lurksmulan
    Hanna: Ja Anki klarar jag inte av! Otroligt jobbig!

JUSTer: Jeeeeppp, dodododododora! Så fort Laban ser reklam för fiffi och blomsterfröna säger han "neeeeeej inte fiffi!".
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

*sitter och vässar klona*

Kollade just detta med hp... Gud, jag blir livrädd bara jag tittar på blanketten! Inte sjutton har man en susning nu av vad man pallar sen!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!