• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Dom är verkligen jättefula nu! Ser helkonstiga ut! Räcka ut tungan Tuttarna är större och svullna men själva vårtorna ser helt galna ut!

• Hannnas

Lättja... haha men guud vad roligt det låter *skratt* flåååt men hur sjuttan ser de ut då jag blir ju jättenyfiken haha

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: vad är skillanden på Lergigan och Lergigan comp?

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Hanna: Det är nog nåt jag INTE kommer lägga ut kort på! Hahhaaaaa!!

• Hannnas

Magda... compen innehåller en ganska hög dos koffein annars är det ingen större skillnad... nåt särskilt du tänker på

Lättja... haha jooo kom igen nu närå.. lite hemlisar får man ju ha

• after eight

Hej hopp tjejer! Nu ömmar brösten liiiite grann, men bröstvårtorna är nog värst. Igår kväll sprängde det i högerbröstet, ungefär som det kändes när man hade mjölk i brösten och inte hade pumpat eller ammat på ett tag. Jag är glad över varje litet symptom. Igår kände jag mig också lite smått illamående kring lunch och jag satt och tjoade och var nöjd. Töntigt, jag vet.

Kul att du har gått in i vecka 8 JUSTer. Jag kommer alltid att hänga dig i bakhasorna. Skrattande

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Hanna: va en tjej i en tråd som hade fått comp utskrivet av sin läkare. hon undrade om nån visste o  de gav nå biverkningar eller så...

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Idag ilar det neråt maggropen på nåt konstigt sätt.
    Typ innanför blygdbenet nästan. Där borde ju bebis befinna sig för tillfället, eller hur?

• Hannnas

Magda... ja jag fattar inte varför vissa läkare skriver ut comp:en faktiskt Det är ju den verksamma substansen man är ute efter iof kan man ju be apotekaren om vanligt lergigan om det står comp på receptet tror jag... Kolla här får du se skillnaden, comp innehåller både koffein OCH efedrin!

Vad innehåller Lergigan comp?

1 tablett innehåller: Verksamt ämne: Prometazinhydroklorid 10 mg, koffein 50 mg och efedrin 10 mg. 

Vad innehåller Lergigan mite 5 mg, Lergigan 25 mg, Lergigan forte 50 mg?

Verksamt ämne: En tablett innehåller prometazinhydroklorid 5 mg, 25 mg, resp. 50 mg 

AE... haha härligt o mitt illamående är mer normalt nu tror jag så du kanske börjar ta över mitt

Lurkis... hihi japp där är bebi

• lurksmulan

Hanna: Men ska det ila då? Håller minigrisen på att bila betong där inne eller nåt?
    Tycker det bubblar och bluppar och har sig där nere överhuvudtaget.
    Jag är ju schizo. Först tror jag att det inte är någon bebis och nu tror jag att jag känner den!

Svar på tråden Pladdertråden!