Pladdertråden!
Lättja: är du förstoppad?
Lättja: är du förstoppad?
Lättja: kanske måste du ta till det drastiska å köpa laxerande på apoteket...
Hanna: Som jag sagt förut, jag har så mycket vaddering så jag känner inte livmodern så tydligt. Dock tror jag att räkan ligger å sover lite till vänster på nätterna, för jag är alltid bulligare långt ner till vänster än höger på mornarna.
nån som vet nån bra sida på internet där man kan hitta bilder, som ser bra ut i svartvitt som man kan sätta i ett feesthäfte. kan va typ vilka bilder som helst!
Hanna: iom all vadering så är det svårt å känna om den rör sig eller inte, men ganska stilla är den nog än så länge! Men jag börjar känna mer å mer rörelser i magen nu! I dag när jag stog och hängde tvätt fick jag en gasnak tydlig buff i sidan! ![]()
Lättja: tycker det låter klokt! Du måste ju få tömma dig! Får man fråga när du gjorde 2:an senast?
nån mer än jag som har snoriga flytningar? vitgula, som snor i konsistensen...
Lurk: oj vad det växer!
jag har ont!
vänster sida, nästan nere vid ljumsken. inte skönt alls! hoppas det går över snart! Ska lägg mig i soffan nu.
ska göra iordning semlor nu!
mej aj va det gör onte i min mage!
hoppas det bara är växtvärk! Går ont bakåt ländryggen också!
morrn morrn!
vilken natt! Vaknade först alldelens förvirrar av att jag drömt att vi väntade tvillingar! Kom sen på att det är ju min kompis som gör de... somnade om å sen hela morgonen har jag drömt en konstig å hemsk mardröm! hua!
haft ont i magen i natt också, å hela höftpartiet å fogarna...ajaj