• MagdaA

Pladdertråden!

Thezz: säg inte så! Ni är två om det här! Klart han ska vara med!

Hanna: Det första Micke sa när klockan ringde va "Åh! Jag hade en mardöm! Jag drömde att skotern gick sönder igen!" Haha! De här med mardrömar kan verkligen variera vad det handlar om!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: just de...Råttan... hade glömt!

Lurk: du får ta de en annan dag! Å du, ett tips! Om du har bruna bananer, ta det! DOm är lättare att mosa å ger mer smak! Sen står det 4 bananer i receptet, men det räcker med 3 om man inte har fler, beroende på storlek såklart.

• MagdaA

är här inne å kikar vad ni skriver än om jag inte syns så mycket. sitter å jobbar med häftet till syrrans kalas. riktigt roligt! Synd bara att hon gav mig så kort tid!

nån som vet nån sida på internet man kan hitta lite roliga, enkla bilder att klistra in??

• MagdaA

Hanna: vet faktist inte vad jag söker... nått att fylla ut med där det blir lite hål... ska se vad jag hittar.

• MagdaA

Hittade den här idéen:

följande piller kan användas för att förhöja upplevelsen av festen:

rosa: godare matpiller
    orange: starkare vinpiller
    gul: pigghetspiller
    grön: vågahållatal piller
    blå: partypiller

Sen så köper man nonstop å lägger en av varge färg i små påsar som följer med häftet. Låter det helgalet eller är det en kul idé?

• MagdaA

Kul att ni tyckte de va roligt! Inte bara jag som har sån humor!

Lappar under tallrikarna blir det nog inte. Har bara blivit ombedd att fixa häftet, så det får räcka. Dessutom kommer det vara endel barn på festen så det kan bli svårt å få lapparna att passa. Men bra idé till en annan fest!

• MagdaA

Lykos er som har en make/sambo/kille som vill veta. Försökte påverka Micke lite iår, men det går trögt. Han vill att det ska vara en överraskning enda till förlossningen. Jag sa att hur bäbisen ser ut blir ju endå en överraskning, så om vi vet könet kan vi bara planera bätte å förbereda mer, men han gillade inte den idén. Han säger att jag kan få veta om ja vill, men då får jag inte säga nått åt han. Skulle inte funka. Skulle försäga mig direkt ju.

• MagdaA

Blev så sugen på frukt nu så jag tog ett äpple å ett päron, skalade å skar i bitar. muuums!

• MagdaA

Hanna: konstigt nog så tycker jag att det blir godare att ha i bitar. Tycker inte om skalet just nu heller... Sen så är det praktist då man sitter vid datorn å inte behöver bli blöt eller kladdig om fingrarna. Sen så har jag en metalltråd bakom framtänderna, å det har en förmåga att fastna fruktkött där om jag biter i en frukt, men det slipper jag om jag har bitar!

• MagdaA

Hanna: du kna få några kilon av mig anars, om du känner att du skulle behöva några extra!

Svar på tråden Pladdertråden!