• MagdaA

Pladdertråden!

hon är i vecka 18...el 19. lite osäker. Tur dom inte hunnit beställa vagnen! Dom skulle göra det idag, nu funderar dom mer på om dom måste köpa större bil! Dom måste ju få plats med hunden också. Hon var helt chockad när hon ringde! Dom visste ju att det fanns chans på 2 från början. Hon åt pergo och släppte 2 mogna ägg, det såg dom vid insemintationen. Men på vulen försökerade läkarna dom om att det bara var EN! Nu har dom ju varit helt inställda på de! Jag sa direkt "Va roligt!" till henne när hon berättade. Hennes svar blev "Jo, eller ja, eller, ja vet inte än!" Vi ska prata mer i kväll. Nu hoppas jag bara att allt går bra! Är ju mer risker då man väntar tvillingar, å dom har kämpat så hårt för å få ett barn, så nu måste det gå bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Kick: gillar du inte semlor i vanliga fall heller?

• MagdaA

okej. jag gillar semlor, å Micke ÄLSKAR semlor, så vi ska äta det i kväll. Bakade egna bullar idag, mammas recept, dom godaste!

• MagdaA

Kick: haha! jag är glad att mitt illamående nästan gått över så jag kan äta en semla i kväll!

• MagdaA

Mamma till: men du har väl varit på ul ganska nyligt? Då konstaterade dom väl bara att den va större än väntat, eller?

• MagdaA

Mamma till: jaha! så du gjorde inget ul? Det hade jag förstått det som. okej. men då förstår jag om du kanske är lite orolig! när ska du på ul igen?

• MagdaA

Mamma till: okej. håller tummen för att det bara är en nu då! om det är det du hoppas...

• MagdaA

Hanna: måste tillägga att den stora skåps-råttan här är ungefär 190 cm lång, mörkblont kortklippt hår, smal kroppsbyggnad, har glasögon och jobbar som bilmekaniker! Tänkte så du inte tror att det enda jag gör på dagarna är å käkar kakor! Dessutom är vi ganska bra på å bjuda hem kompisar på fika!

• MagdaA

Hanna: ajsing! de va ju inte de som va meningen. Tur inte han läser här i tråden! Han ringde förresten nyss. Skulle bli senare. Måste meka me skotern, den skar i helgen...

• MagdaA

Hanna: du kan få va hemma några dagar istället för mig om du vill! Började tänka efter å jag har varit hemma länge nu! Sen Lucia! Tiden går så ruskit fort! Idag har varit en sån bra dag då man har saker att göra å tiden rullar på. Men vissa dagar är skit-jobbiga! Inget å göra, blir rastlös direkt å på jättedåligt humör!

Svar på tråden Pladdertråden!