• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Haha Hanna, skicka över, jag tar gärna lite kräkkänslor.

Vet ni, jag tror att vi snart får besök av fler här inne. Wiiiieee!!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

lurkis.. men du, om har barn sen tidigare så ska man ju kunna känna bebis tidigt ju o du är ju faktiskt där nu ju ... ilande kanske kommer från fogarna annars?

ae... ja TA det bara... jag är så lycklig att mitt börjar lägga sig faktiskt... har inte tagit Lergiganet idag *stolt*

magda... hur är det med ditt illamående? bättre?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Vad skönt Hanna! Förstår att det måste vara jobbigt att må så dåligt att man måste ha en affär med porslins-Niklas!

• Hannnas

ae... ja jag är ju inte alls mkt för otrohet men Nickas ropade så fiiint där ett tag

• lurksmulan

Hanna: Nä jag tror inte det är fogarna, det är liksom inne i magen, i hålrummet på väg till benen!

• MagdaA

Hanna: mitt illamående är betydligt bättre. Tror det mest är för att jag lärt mig att äta OFTA! Syns tyvärr på vågen att det varit jul OCH att jag äter JÄMT! *suck* får väl  skylla på räkan... Men det händer fortfarande att jag får attacker å då är det inte roligt.

Nygift och gravid!
  • after eight

Vet ni vad, förra graviditeten åt jag Mitt Val Kvinna. Den här gången har jag gått över till Vitamax, som också finns på apoteket. Jag mådde apa av Mitt Val-tabletterna förra gången, men nu har jag inga problem. Tänkte att det kunde vara bra att veta, jag har nämligen hört fler som mår illa av Mitt Val.

• Hannnas

Lurkis... bebis

Magda.. mm mitt känns bättre med faktiskt men "attackerna" som du säger är inte roliga... o man måste ju äta hela tiden... suuuuck...

• MagdaA

måste man äta vitaminer när man är gravid?!

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!