• MagdaA

Pladdertråden!

Cia: vi har tänkt använda tygblöjor. Eller jag iaf! Har redan inhandlat ett gäng, fick tag på begagnade, knappt använda. Köpte domnär jag väntade Ebba...ligger å väntar.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

den här nonstop-piller grejen jag berättade om... funderar vad man ska använda för påsar. Nån som har nån bra idé? Tänkte om man tar vanliga små 1 liters fryspåsar å klipper av dom en bit så dom blir kortare. Problemet är att dom ofta är ganska breda...

• MagdaA

Hanna: åj va avancerat de blev nu då! Tänk på att kalaset är på lördag å jag bor i SKOGEN!

• MagdaA

Skulle ha fått tag på sånna små påsar med stängning som man får typ smycken å andra småsaker i. Nån som vet var man kan köpa sånna?

• MagdaA

Hanna: inga bra tygrester tyvärr. Hmm...sån plast kan man väl inte sy i va? Vill ha platta påsar...

• MagdaA

Hanna: vet bara inte när jag ska hinna! Har ingen bil idag, å inte i morrn, ska in i morgon kväll, men då har affärerna hunnit stänga, å sen är det ju fredag... Vill dessutom inte gå på stan juh!

• MagdaA

Cia: tack, men tror dom blir för stora... Hade tänkt mig ca 5*10 cm. var har du hittat sånna? Synd att jag fick den här uppgiften av syrran så sent! Skulle haft mer tid på mig juh!

• MagdaA

Hanna: haha! ja, de va ju också en idé, men nu vill jag ha dom i påsar....

funderar på man ska vika små påsar av tunt papper, men hade gärna velat ha dom i genomskinlig plast...

• MagdaA

Lurkan: tänk men vet ingen som skulle kunna ha nå sånt...inga pysslare...

Believer: tror inte gladpack blir nå bra, tyvärr.

• MagdaA

haha! snacka om att kunna engagera nästan en hel tråd! Får några små påsars skulll...

Svar på tråden Pladdertråden!