• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jag är KISSNÖDIG! Van å kissa varje timme å nu har jag inte kissat sen kl 12.....iiihhhhh! måste hålla mig minst en timme till. men, det ska nog gå, hoppas jag! annars blir det blött i bilen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Känner mig jättenervös....

.HANNA visst såg hon ut att mår bra på UL???

LURK: vad tråkigt?? Då blir du hemma i sägen i morgon då???*KRAM*

• lurksmulan

jazzy: Jag vet inte än hur det blir. Men vi har ju ingen tid bestämd vad jag vet.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Nä LÄttja skulle kolla upp det idag:

vad se man så tidigt på ett VUL,kommer vara i 6+2 då???

• MagdaA

jazzy: jag såg en lika räka å ett pickande hjärta v 6+2. hoppas du får se det också!

• Hannnas

Jaz.. hon mådde PRIMA på UL:et.. och han nämnde inga sådana biverkningar... har inte hittat några biverkningar på foster med doser under 100mg/dag iaf sen vet jag inte hur biverkningar kan bli tillsammans med fragminet...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Kanske ska hålla mig till Trombylen bara då...får se vad hon säger på tisdag....

Köpte två toppar på Gina igår....Lisa,jättefin på,men konstig i storleken... st M satt jättetight över bysten,jag har lite byst.Så jag tog en L oxå....

• Hannnas

Jaz.. men vad sa hon ang detta??? nu blir jag nyfiken ju?? för enligt fass sak det det inte finnas några biverkningar på foster om man håller sig till doser under 100mg/dag Lisa är den top turkarna gjort

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

trevlig kväll tjejer! nu ska vi snart bege oss in till stan. KISSNÖDIG!!! Sköt om er! *KRAM*

Svar på tråden Pladdertråden!