• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: desamma du! har ni planerat nått speciellt i helgen? Micke ska ju va i verkstan hela dan i morrn så jag hade velat ta en liten shoppingtur, men utan pengar blir det svårt, tyvärr. så jag får väl ta en lugn dag hemma istället.....

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.... Anders ska ha en "fotbollsdag" med laget imorgon, hela dagen och kvällen så jag blir ensam o övergiven ... ska shoppa lite, är kass på att handla till mig själv men jag får väl göra en ansträngning nu när garderoben tunnas ut i takt med att magen växer ... sen blir det en lugn söndag ... så en riiktig myshelg

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Min läkare ringde just,ska på VUL på tis 6 mars....Kommer få trombyl & fragmin!!!

HANNA: har du hört om biverkningar av trombylen??

• MagdaA

Hanna: jag är också dålig på att hitta kläder till mig själv, men nu suktar jag efter den där tunika på mq så nu längtar jag tills jag får pengar! har iofs inte provat den...

jazzy: jag ska också på ul på tis! vilken tid ska du dit?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Magda: ska dit 13.30....är jättenervös!!!! Känner mig inte ett dugg gravid!!! Hoppas man ser nåt iaf....

Du då??

• Hannnas

Jaz... ahh härligt!! har inga biverkningar alls av trombylen men i fass står detta:

Vanliga (fler än 1 av 100): Magbesvär, ökad risk för blödningar. 

Mindre vanliga (fler än 1 av 1000 men färre än 1 av 100): Överkänslighetsreaktioner såsom nässelfeber, allergisk snuva och astma. 

Sällsynta (färre än 1 av 1000): Blödningar i mag-tarmkanalen, hjärnblödning. Njurpåverkan. Svåra hudreaktioner. 

Personer med känd allergi eller astma löper ökad risk för överkänslighetsreaktioner. Mindre blodförluster kan i enstaka fall leda till blodbrist.  

Yrsel och öronsusningar kan vara symtom på överdosering. 

• Hannnas

Jaz... trombyl + fragmin är säkert jättebra kombo tror stenhårt på det

• jazzy

oki...läkaren pratade om ev bukvägsbråck hos barnet???? Har din läkare sagt nåt ompåverkan hos barnet??

• lurksmulan

Usch jag har ont i halsen! Och huvudet!
    Jag och Laban sov en stund förut men det har inte hjälpt alls, jag är lika trött som innan.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!