• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: är det nån sida på internet? minns du pris?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: ja, inte alls farligt faktist. Å den såg väldigt fin ut! Skulle vilja ha den vid skötbodet! Har du beställt från den sidan nån gång? Jag gillar egentligen inte att beställa från internet...

• Hannnas

Magda.. jag beställde ju en massa småsaker där sist (bilder i galleriet).. gjorde beställningen strax efter 19 på söndag kvällen, betalade med VISA, fick bekräftelse nästan direkt och sen dagen efter en ny bekräftelse med postnummer på det packade paketet.. sen på tisdagen kom det hem till oss så jag har bara bra rekommendationer om denna sida

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: jag har inte visa, men det borde ju gå att få faktura?! vill inte betala i förskott.

har tänk på en sak. svamp...det kan väl inte gå över av sig själv, eller? Har ju varit så här irriterad å så i underliver tidigare, men då har det gått över av sig själv... kanske bara är gravid-känslig... Fundersam Aja, ska iaf in å lämna ett urinprov sen...

Sprattel i magen!

• Hannnas

Magda.. ja det går säkert få faktura.. kanske lägger de på en liten kostnad då bara ..

Tror inte svamp går över av sig själv men jag är inte helt uppdaterad inom detta område

Mysigt med sprattel tror jag känner min med ibland men jag är såå fånig.. vill ni höra det töntigaste Generad får ibland för mig att när jag böjt mig ner el annat.. att jag klämmer ihjäl bebben.. fasen vad fånig man är.. får nog lära mig hantera oron nu snart, för den lär ju tydligen inte försvinna av sig själjv

• MagdaA

Hanna: ibland kan man nojja för sånna saker. Men jag lovar, du klämer inte ihjäl bäbisen genom att börja dig ner! Den ligger väl inbackad i din mage. Skyddad.

Suttit å räknat mat-kvitton från jan och feb. snacka om skillnad! verkar som vi åt dyrt i januari! eller så har jag snålat i februari... Fundersam Skiljer ju några dagar, men det ksa endå inte ge så stor skillnad. Å nu i mars tänker jags nåla ännu mer!

• Hannnas

Magda.. jo jag vet ju det egentligen.. men det är mest känslan... böjde mig ner imorse, med ett tungt blyförkläde på mig... o det pirrade till rejält då och DÅ kommer sådana tankar som egentligen är helt knäppa...

Trist att snåla med maten.. enda vi inte snålar med här tror jag.. inte ens när A var arbetslös o vi sparade till bröllopet... det har gått före det mesta.. men då hade vi iof ingen bebis på väg (i så långt skede iaf )

• MagdaA

Hanna: nej, vi lär kanske inte snåla heller, fel av mig att skriva så, men jag kommer kanske planera bättre, försöka komponera av det som finns i frysen osv. Lär bli mycket kanin i mars i så fall!

nej, ska fortsätta plocka undan lite nu. Micke dammsuger när han kommer hem. Han slutar tidigt idag. Sen ska vi in till sjukhuset en sväng, å sen till hans moster på middag. Vi ska hämta hennes bil för Micke ska laga den i morron, så då erbjöd hon sig att bjuda oss på middag, tackar man inte nej till då hon är så duktig på att laga god mat! Sen ska vi ha några kompisar här på fika ikväll, därför vi måste städa lite...

• Hannnas

Magda... hushålla kallar man det va ... Ha en mysig em, kväll o morgon då stupis!! O som sagt, jag har iaf bara gott att säga om babyshop iaf

Svar på tråden Pladdertråden!