• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

JUSTer: Jag hade en lång period när jag inte klarade av kaffe alls, sen ville jag helt plötsligt ha det svart och sen med mjölk. Jag som är en cappucino/lattedrickare egentligen!
    Ha ha, jag vet inte varför han inte gillar Fiffi faktiskt. För det är mest reklamen han protesterar mot. När programet väl går tittar han ju på det.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • JUSTer

Åh, jag kommer att bli ruinerad. Jag ska ha Me & I klädparty på söndag och jag sitter och spanar in deras vårkollektion. www.meandi.se
    Det kommer att bli dyrt!!!!!

Gravid - v. 14
  • MagdaA

min bm är så mysig. suttit å pratat med henne 10 min nu, skulle bara ringa en snabbis juh!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Honeyflowers
    hallo. KOmmer in o gnäller lite: tror jag håller på få bihåleinflammation. Har varit hemma från jobbet hela veckan o inte gjort nåt annat än snytit mig, nu är väl det över, men jag är såå tung i skallen o det känns som att det liksom fastnat i näsan..får inte ut allt. Ont i skallen har jag oxå.

Uppe på det har min man varit bortrest hela veckan Men han kommer hem ikväll tack o lov. Han har varit i Seoul, Korea.
    16 mars..då är det dax!!
  • JUSTer

HF: Stackars dig! Te med honung och varma sockor, pronto!

Gravid - v. 14
  • Hannnas

Lättja...... göra sä här ang HP.. fyll i allt och ansök om så mycket du kan tänka dig... och OM du sen får hp beviljat så väljs DÅ hur mkt du ska ta ut.. måste ju inte bestämma dig nu ju ... själv ansöker jag om full och OM jag får det (ja man vet ju aldrig) då tar jag bara ut 1 månad ungefär sen tar jag 5v semester innan det så att det jämnar ut sig mer ekonomiskt...

Morron Magda

JUSTer.. ska kika in kläderna, nu bidde man ju nyfis

Linda.. uscha... fy för bihåleinf... Skrikandes... hur många dagar är det kvar nu och vad är första basen?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: go morron! ringde bm nu. hon va integelt säker på att det är svamp. eftersom det svider lite när jag kissar så ska jag åka förbi i em å lämna en urinodling. Sen sa hon att om man te x använder trosskydd mycket så kan man också bli irriterad, å jag använder det typ jämt...så nu försöker jag avvänja mig... sen är frågan hur jag ska lyckas hålla mig från kl 12 till kl 16!!!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Morgon...

HANNA: jag tror att du måste skicka in moderskapsintyget när du skickar in ansökan: så var det för mig iaf.....

Svar på tråden Pladdertråden!