• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Hanna: Ja nu känns det mycket roligare att vara gravid helt plötsligt! Och på torsdag kommer efterlängtade 12+0 och det känns jättebra!
    Jag trodde också jag skulle få vänta länge, speciellt eftersom det dröjde så länge sist. Men jag vågar nog inte riktigt säga nåt till Janne än, han tror väl att jag fått en psykos då!

• MrsMurphy

Nu har jag fått tid för inskrivning plus ett träffa läkar besök samma dag! 5/2!

• Hannnas

Magda... äter VitaMax Kvinna

Lurkis... gissa om jag är avis o glad för din skull så härligt

Näpp nu kilar jag på Lunch

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Lättja: Vad roligt! På dagen en månad innan jag ska på rutin-ul! Vilken vecka är du i då?

Hanna: Ja den här tråkiga måndagen känns roligare nu onekligen! Enda smolket i bägaren är att jag är så hungrig att jag nästan dör och att jag måste iväg och köpa sås till min fisk innan jag kan äta!

• after eight

Är du hungrig Lättja? För när jag var i vecka 11 förra gången hände nåt knepigt med kroppen: jag var så hungrig så jag höll på att DÖÖÖ!!! Spelade ingen roll hur mycket jag åt. Veckan efter gick det över. Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

ae: Jag är i v8 nu och allt pendlar upp och ner! Blir hysterisk på min kropp! Skrikandes

• Hannnas

Tibax från lunchen nu mmm *mufflar*

Lättja... bravvissomo vågat att boka tid o BRA själv har jag inte vågat än Generad

• lurksmulan

Jag var iväg och köpte sås på pizzerian här och fick den för 5:- för "vi känner dig".

• Hannnas

lurkis... haha så bra endel har det då

Svar på tråden Pladdertråden!