• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: tror du förklarade det där om listorna för Mamma till... för en par veckor sedan också. Jag har mindre ludd än du!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

missK: vet att det är superjobbigt! Men försök endå å inte nojja dig för mycket! Antagligen bara ett blodkärl som gått sönder! KRAM

• MagdaA

missK: STOR KRAM! Om du är riktigt orolig, åk in å be å få en koll!

• MagdaA

missK: Säger som lurkis. Tänk positivt! Än om det känns jobbigt! Det SKA gå bra! Jag har blött, rött, färskt, mycket, som mens, men räkis är kvar i magen för jag BESTÄMDE att det skulle gå bra!

• MagdaA

missK: japp! jag hade färskt blod, och mensvärk! men ont hade jag nog mest för att jag var så orolig. kan va så för dig också, man känner efter lite för noga liksom...

• MagdaA

trevlig kväll på er allihopa! ska börja dra oss in mot stan snart. har några ärenden å fika innan fika-träffan kl 19. Ses i morrn!

• MagdaA

morrn morrn!

kan inte sova! värsta natten jag varit med om på länge! var skit-tröt igår efter fikaträffen. Kom inte i säng förns typ 23. SOmnade. Vaknade 03 (som vanligt) upp på toa. Sen kunde jag INTE somna om! Fick upp minnen från Ebbas förlossning å sen va de kört! Låg vaken över 1 timme. Skit-trött, men kunde icke somna! Somnade nog till slut iaf...vaknade när Micke skullle till jobbet... "Var är bilnycklarna!" Kolla i min jackfick svarade jag.... Då vände han upp å ner på min handväska "Dom är inte här!!!" suck! Sen v ja så irriterad så det gick inte att somna om.

• MagdaA

Nån annan som sovit skönt i natt kanske?

• MagdaA

Priscella: hon slår inte min mamma! Sista barnet (nr 7) så hade hon gått över 2 veckor. På kontrollen så låg Josefin åt fel hål. Mamma fick en tid på förlossningen för vändning och igångsättning kl 16. Hon åkte hem, packade väskan. Ringde pappa å sa "Vi ses på förlossningen kl 16 (Pappa var på jobbet) Kl 16 var dom där, 16.15 va Josefine ute! Då hade dom hunnit vända henne, ge mamma värkstimulerande å trycka ut ungen! Snacka om vana efter 7 barn!

• MagdaA

Fick igår höra om en ny sorts bedövning om man inte vill ta spruta i munnen. En typ av kräm som dom lägger runt tanden. Var en tjej i fika-gruppen som testat. Hon sa att det funkade jättebra, kändes ingenting när dom borrade! Å hon är tandläkar-rädd, så då måste de ju va toppen!

Svar på tråden Pladdertråden!