• MagdaA

Pladdertråden!

råkade somna på soffan... Har ju varit uppe sen 7 så det kanske inte gjorde nått. Snart dax å börja me maten, köttet ligger i marinaden nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Verkar va dött här nu också... Tänkte bara säga att jag lagt upp en ny magbild. Trevlig kväll på er allihopa!

• MagdaA

hej hej tjejer! tänkte kika in en snabbis å säga HEJ! Åker snart uppöver. 30-års-kalas i kväll. Kul å få va lite fin ibland! Har köpt en ny tunika...provade den igår, blir nog bra. Sköt om er allihopa! Ses i morron kväll!

• MagdaA

hej hej! ÄNTLIGEN hemma igen! Helt slut! *gäsp* Blev sent i natt, kom i säng efter 2, somnade som en STOCK! Vaknade 10 i morse! inte ens varit upp å kissat! helt otroligt! första gången på länge jag sovit 8 timmar i sträck! Men när jag väl vaknade var det kris. Var tvungen å köra hela vägen hem så nu är mitt huvud helt slut! Tröööött! Hade tur å fick middag hos Mickes mamma å pappa när vi hämtade hunden. Skönt å slippa tänka på de när man kommer hem!

Tror räkis tyckte om å va på fest för det var mycket liv å rörelse. Jag däremot fick rätt ont då man satt ganska mycket. Fanns som tur va en soffa ute i hallen som jag kunde lägga mig på!

• MagdaA
    Vänta på bebislistan!

Believer v.29 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.18, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.18, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Mamma till F&S v 17 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.17, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.14, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 11, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.10, BF 21 september
    Thezzizen v.10, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.8, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy v.6  BF 28 oktober
  • MagdaA

Hej tjejer! Äntligen är fl igång igen!

Ringde bm i morse. Är 2,5 vecka sen jag kollade tappen och hade inte tid för nästa koll förns nästa tisdag. Tyckte det kändes för långt med 3,5 vecka emellan. Så jag ringde å kolla om det fanns nån tidigare tid. Fick tid i morgon, 9.30. Skönt! Men Micke följer nog inte med. Ska upp till Nordmaling efteråt på balansering så då hinner jag inte skjutsa tillbaka honom till jobbet, är 3 mil emellan... Men, det ska nog gå bra endå.

Allt bra me er?

• MagdaA

Hanna: förra gången mätte han inte eftersom det bara var en vecka sen dom mätt sist, så han tyckte inte det behövdes. Men nu börjar jag närma mig veckan då Ebba föddes så jag känner att det blev för länge med 3,5 vecka mellan mätningarna. Sist kollade han bara ul att allt var ok med Räkan. Ska ju på rutin-ul nästa vecka så i morgon blir det nog bara koll av tappen.

• MagdaA

Hanna: v 19+6 föddes Ebba. 18+0 idag, så det närmar sig. Känns jibbigt att ligga så nära. Kommer vara 19+3 på hennes födelsedag... Gråter

• MagdaA

Jag har fått bild redan i vecka 6+2 så klart de kan ta bild!

fy va jag är slö idag! trött å hängig! ont i huvudet...tror jag ska lägga mig i soffan å slö-titta på tv ett tag. ingen ork att göra nått alls idag!

• MagdaA

lurk: jag ska också på ul nästa vecka. fast det börjar kännas som en vana för mig...inte lika spännand längre. Men mysigt att se bäbis!

Svar på tråden Pladdertråden!