• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: nja, inte mitt fel. hål i avgassystemet så den lät som en folkracebil när jag kom hem...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna! Men det gick sönder när jag var i nordmaling. Så jag fick köra typ 8 mil med att det lät så! Genom Nordmaling å sen genom hela Övik...  Ja, tur Micke är bilmekaniker!

• MagdaA

åjsan... jag somnade visst! låg på sängen å läste, vaknade efter 1,5 timme *gäsp* vaknade då en kompis ringde. vi gick i samma klass på gymnasiet, försöker hålla kontakten nu också. så kul att hon ringde!

angiee: kul! då kan ni följas juh!

• MagdaA

missK: de va inte min gamla klasskompis då? Han jobbar me å sälja böcker... men tror han jobbar i stockholm, å han är söt! vet du vad han hette?

• MagdaA

här är det inte heller nå sex. inte sen ssta helgen i nov, å blir inget förns i höst.

• MagdaA

sådär ja. nu är man mätt igen. middan avklarad. har hamnat i en sån period då jag är tok-hungrig. Sen äter jag några tuggor sen är det STOPP! Men, måste ju äta så räkan får nån näring juh!

• MagdaA

ja va på mq förra veckan. hittade en jätte söt tunika, gick i vitt, grått å rosa tror jag, söt men endå snygg. inte så dyr heller. tror jag ska köpa den när (om) jag får nå pengar från fk...

på tal om de. berättade ju här om dan om problemet, varför jag inte fått nå pengar, nu upptäckte ja ida att det är 2 sjukintyg som han inte skickat in, chefen alltså. gaaaa!!!! Skrikandes

• MagdaA

JUSTer: jag kan inte heller ha gult...

• MagdaA

Hanna: japp, tror den hörde dit. fin!

Svar på tråden Pladdertråden!