• MagdaA

Pladdertråden!

lurk: ja, det känns lite jobbigt faktist. Verkar som det är i november jaghar lättast att bli gravid... Jag är ju född i juli så det kanske är tänkt att jag skaha barn på sommaren jag också... Känns bara lite läskigt att graviditeterna ligger så lika. Hoppas bara det går bättre den här gången!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurkis: Ja, jag hoppas det. Kan inte föreställa mig hur det blir annars. Vill inte behöva gå igenom samma sak igen. Det går bara inte!

• MagdaA

lurkis: det värsta är att OM det är försvagning så är ju risken stor att det händer igen. Vet flera som varit med om samma sak 2 ggr. Vet ju inte om det var en infektion eller försvagning. Är ju det som är det jobbiga. Just nu hoppas vi bara att kroppen pallar och att jag upptäcker i tid om nått är fel. Jag minns EXAKT hur flytningarna såg ut, sitter som ett foto i mitt huvud så jag kollar ALLTID på papperet när jag torkat mig, letar alltid efter minsta lilla antydan till att samma sak ska hända igen.

• MagdaA

lurkan: jaa...jag kan nog inte pusta ut förns bäbisen ligger i min famn, lever och mår bra. Om det är försvagning så är det vanligast att man öppnar sig nån gång mellan vecka 16 och 23. Så klarar jag dom veckorna utan minsta tecken på att börja öppna mig så kan jag vara ganska lugn. Men helt säker kan man inte vara. Blir att fortsätta vara hemma å ta det lugt. Nu de kommande veckorna, typ 19-21 kommer jag nog vara väldigt orolig å inte göra nå hemskt mycket.

• MagdaA

lurk: ganska less på å va hemma. Men men, vad gör man?! Vill ju inte jobba. Vill inte riskera nått heller så det är bara å gilla läget. Kommer nog vara värt det om allt går vägen!

Nu är jag bara lite orolig för i morgon, hur lång tappen är. Rädd att den redan börjat bli kortare!

• MagdaA

Min är redan kortare än normalt från början, är den kort är den ofta svagare. och om man börjar öppna sig så blir den kortare.

• MagdaA

Dulia: ush då! de lät inge kul! hoppas du blir piggare snart!

• MagdaA

Thezz: 30 min bilresa är väl ingenting! Det åker vi så fort vi ska nånstans. 3 mil till närmaste affär har vi så det blir några bil i veckan... Å räkor är ingen fara! Dom är ju tillagade juh!

• MagdaA

STOR SUCK!!! Blir så ARG å less på min chef! Går här å väntar på pengar från fk. mitt konto är TOMT!!!!! Fick ett bref från fk idag å tydligen har inte min arbetsgivare skickat in det senaste sjukintyget som jag gav honom!!! Skrikandes Ringde han å då sa han att det ska jag skicka in själv. Han trodde han fått en kopia. Alla tidigare gånger har han velat ha orginalet så att HAN kunde skicka in det. SUCK!!! Nu får han bestämma sig! Aja, han skulle skicka in det iaf, men jag behöver pengar NUUUUU!!!

Svar på tråden Pladdertråden!