• MagdaA

Pladdertråden!

Å min man är ute i verkstan å putsar på sin pärla.....motorcykeln...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Nä hörrni, nu blir det soffan... KRAM

• MagdaA

morrn. *gäsp* sovit 8 timmar, men är fortfarande skit-trött! känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nått. öm i kroppen, tröööööt å tung i huvudet. skulle nog kunna sova 10 timmar till!

drömde hemska drömar i natt! sånna som vår ens lustar att vakna. *suck*

• MagdaA

Ja va ute å sprang i natt, flera km, DÅ blev jag rädd att räkan skulle ta stryck. Får ju inte motionera ju.

• MagdaA

lurk: japp! hade lite överskottsenergi kanske därför jag är så trött nu.... Nä, skojjar, jag drömde alltså!

• MagdaA

Lurk: då tycker jag att du SKA skälla ut henne. Hon måste ju lyssna å förstå hur ni vill uppfostra ERT barn! Som tur är behöver jag inte oroa mig för sånt med min mamma. Inte en chans att barnbarnen blir bortskämda hos mormor. Hon har jobbat som dagmamma i 100 år å nu har hon redan hunnit få 7 barnbarn, plus att min lillasyster är 9, så det har aldrig hunnit bli nått glapp mellan barnen i det huset. Hon är nog nästan strängare än mig

• MagdaA

Thezz: nja...tycker det inte är så härligt när man inte kan leva ut dom sedan.

• MagdaA

lurk: försåt verkligen att du/ni blir irriterade! Tycker ni ska sätta er ner med henne, då Laban inte är med, å ta ett riktigt snack. Han är så pass stor nu att han förstår mycket så det kanske är bra om han inte är med. Hon måste ju förstå. Ni kan inte "hita" med att ni inte vill lämna honom hos henne om hon fortsätter? Eller är det för hårt?

• MagdaA

lurk: okej. det var ju synd. annars kanske det hade varit bra, om ni kunnat lösa det på nått annat vis. Men prova å snacka med henne när det börjar närma sig bf då, för då kan ni ju "hota" med att han inte får vara hos henne...

Svar på tråden Pladdertråden!