• MagdaA

Pladdertråden!

hihi! va söta ni är tjejer! läst ikapp sen i morse å man blir ju rörd av hur ni bryr er! sötisar! Ni har rätt i att jag har en bit till stan. 3 mil ungefär, å vi åker ALLTID bil om vi ska nånstans, går inga bussar här. Haha! Tog bilen i morse å lämnade tillbaka den trasig till Micke! Avgassystemet.....lät som en folkracebil!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: Ja! Du hade rätt! Sen sa han att det där trycket jag kände förut...kan hända att det tryckte neråt å att tappen blev lite påfrestad, nu trycker det inte längre, därför den är lite längre nu! hmm....balansering, svårt å förklara. Alternativ medicin. Man kollar energierna i kroppen. Måste nog gå några behandlingar för att förstå. Jättesvårt att förklara. Men man får veta hur ens kropp mår, balansen i kroppen helt enkelt.

• MagdaA

hej hej tjejer. ätit middag nu, mätt i magen.

Hanna: kul att du fått en rund å fin mage, de vill ja också ha! jag ser bara fet ut. Inga mamma-byxor som sitter bra på mig, min mage börjar liksom så långt ner... hmmm....

• MagdaA

Hanna: sagt det förut, säger det igen. Vet inte var min livmoder ligger eftersom jag inte känt kanten. För mycket vaddering. Sen så är det som att min mage börjar långt ner å går långt upp, den liksom breder ut sig, sväller! För det är inte en liten bulle nertill på magen, utan liksom nerigårn å hela vägen upp. Eller så är det all vaddering som fyller ut. Men många mammabyxor är sydda så att magen ska börja högre upp än vad min gör, så det blir inte skönt direkt.

• MagdaA

Klart ni har rätt, vaddering eller inte, huvudsaken vi mår bra. Å jag klagar inte. Har haft MYCKET mer hull än vad jag har nu. MEN, det jag ville säga från början va ju att mamma-byxor inte är sköna om man har en mage som börjar långt ner... trivs bäst i mjukisar, men det funkar ju inte bland folk, tyvärr.

Ny bild i galleriet under "Till bäbisen" Kunde inte lta bli å köpa en liten kossa på barnenshus idag! Kommer nog ha hela serien innan Räkan är ute!

• MagdaA

Hanna: just de ja! De får du gärna göra! Råttan blir nog galen på mig som köper allt med kossor på. Han vet inte ens vad jag köpte idag! Förvånad Gömde den i garderoben bland de andra bäbis-grejerna! Han tycker inte vi ska handla nått, han är så rädd att det ska gå snett igen.

• MagdaA

Hanna: kan du länka till nån sån babysitter, den enda jag hittade såg itne alls bra ut...

• MagdaA

här blir det sjal. helt klart bättre för ryggen, min rygg är förstörd sedan flera år så det blir nog det bästa.

• MagdaA

Kick: låter som det kan varadina fogar som börjar spökar...tyvärr... När jag vätade Ebba så fick jag först ont i blygdbenet. Sen ner i ljumskarna, höfterna, ländryggen. Sen kom de hemska "huggen" då de känns som man ska gå isär! ajajaj!!!

• MagdaA

Kick: när jag fick ont i blygdbenet kändes det som nån slagit mej mellan benen. Gjorde SKIT-ont! HELA tiden! Kunde knappt torka mig när jag varit på toa.

Svar på tråden Pladdertråden!