• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: ja vet inte. Ringde till kvinnan på fk å sa varför läkarintyget inte kommit. Hon sa bara "jaha, okej, det är där det fastnat..." Sen frågade hon hur länge jag var sjukskriven nu å det antecknade hon, så har jag tur litar hon på mig å gör en överföring SNART eller så väntar hon tills sjukintyget kommit. Chefen skulle fixa det idag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: Ja, det är samma handläggare som förut. Hoppas pengarna kommer in SNART!

• MagdaA

MORRN MORRN!

Lättja: förstod inte riktigt, håller sig din mage i trim om du äter dom? Jag som lätt blir lös kanske skulle prova...eller blir man ännu lösar då?! Fundersam

• MagdaA

Lättja: kan vara värt å testa. Står ju att det ska vara bra för tarmen. Märker man att man blir sämre är det ju bara att sluta...

• MagdaA

2 timmar kvar till undersökningen. Ajajaj! Gruvar mig redan!

• MagdaA

Hanna: ja, man kan ju alltid hoppas! Just nu är jag mest rädd för de där hemska metallgrejerna dom bänder med, gör så ONT!!! Är tok-känslig i slemhinnorna nu, gör tom ont när jag torkar mig ibland, inte skönt...

• MagdaA

Nu är jag tillbaka! var hos läkarn mellan 9.30-10 sen mellan 12-13.30 på balansering i Nordmaling, dit är det 8 mil så det blev en bit å köra, typ 17-18 mil idag... men nu är jag hemma igen!

• MagdaA

Japp! det gick super! Va 2 läkare idag så jag blev extra bra kollad! Var min vanliga läkare och en jättemysig kvinnlig gyn-läkare. Har träffat henne förut, bl a när jag fick mf i höst. Hon var med för att lära sig den nya ul-maskinen. Min läkares komentar var "Det ser utmärkt ut!" Så det kändes skööönt! Tidigare har dom mätt tappen till 26-27 mm. Nu låg den på 28-29 mm då det kändes ännu bättre! Dom gjorde bara ett enkelt vul, såg bara en skymt av Räkis som låg å vinkade lite. Dom bände inget me dom där hemska metallgrejerna så jag slapp det onda! Så nu är det rutin-ul nästa vecka och nästa koll av tappen den 16:e

Svar på tråden Pladdertråden!