• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

I gravidkalendern alltså, får inte in den i galleriet!

Jo, jag som trodde svullnaden skulle lägga sig snart men det verkar bara bli större och större!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Hanna och Magda: Angående sex så är det inget som händer här med, man är väl inte så himla sugen heller. Dock hade jag toklust en morgon och då blev det av, men det är enda gången sedan ägglossningen då jag blev gravid

• MagdaA

mätt mätt! ätit middag i min ensamhet...

Kick: sex ja...här skule vi nog vilja, men bör inte och vill inte riskera nått.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Magda: Har de sagt det åt er eller undviker ni av rädslan?

• MagdaA

eftersom jag hade blödningar tidigt så sa läkaren att vi skulle undvika då. Dessutom vill vi inte riskera varken att föra in nå bakterier eller reta tappen pga det som hänt tidigare. Läkaren vill ju inte ens göra vaginal undersökning varje gång jag är där, å det är ju bra mycket försiktigare än sex kan vara ibland... sen så när jag väntade Ebba så fick jag blödningar när vi hade sex, därför undvek vi det då också.

• Kickan 84

Magda: Ja, då förstår jag er!

Jag hoppas och tror att min lust och mitt mod framför allt kommer tillbaka snart, hade ingen blödning eller något efter sexet förra veckan så det borde vara okej!

• MagdaA

Kickan: ta det bara försiktigt så ska det ju inte vara nån fara. så länge det inte gör ont.

• Kickan 84

Magda: Nej, precis... så länge allt ser normalt ut så får man följa det!

• MagdaA

Kick: Precis! å det står ju överallt att det inte är farligt med sex när man är gravid, så länge man inte får ont el blöder, så det är nog ingen fara.

• Kickan 84

Det värsta är väl att lusten fått sig en törn eftersom man nojjat så jäkla mkt, men man hittar säkert tillbaka tids nog!
Svar på tråden Pladdertråden!