• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna. å va mysigt med ul första gången! Minns när vi gjorde det med Ebba! Var så mysigt att få se att det verkligen var en liten liten människa där inne. Man ser allt så tydligt! NJUT tiden går så fort!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: Vi ska ju på ul nästa vecka, men det känns inte alls speciellt spännande eller pirrigt. Lite tråkigt. Men den här gången blir det ju extra noga koll, så vi får kika extra länge!

• MagdaA

hej hej! kikar in en snabbis bara. har slappat i soffan HELA kvällen! Ska göra det en stund till innan det är dax för sängen...

• MagdaA

no: ÄLSKADE VÄN! Blir så ledsen när jag läser det du skriver! Förstår att du mår jättedåligt nu! Finns inga ord, skulle vilja vara nära dig nu å ge dig en stor KRAM! Shit! Kan inte sätta mig in i er situation.

Måste bara säga en sak. Du skrev att du skulle ta tag i din vikt och försöka få ordning på idn kropp. Mycket bra! Det kommer att få dig att i alla fall vissa stunder focusera på annat. Jag gjorde detsamma just efter att vi förlorat Ebba, å det var nog det som räddade mig!

Tänker på dig Gumman! Vi finns alltid här för dig, det vet du! KRAM

• MagdaA

morrn morrn! blllläääääääääääää!!! Mår inge bra idag. känner mig typ mosad...

lättja: förstår absolut att du reagerat så. Det svåraste för mig det här året (sen vi förlorade Ebba) har varit att träffa småbarn. Vet inte hur många gånger vi tackat ner till fika, middag, kalas, fester hos kompisar som har barn eller varit gravida. inte förns jag själv blev gravid igen klarade jag av att umgås med dom.

• MagdaA

Lättja: tycker du ska ta ett snack med henne, irl. Prata ut. Accepterar hon inte hur du känner så får det ju stå för henne. Alla männsikor är olika å hon kan inte kräva att du ska känna på samma sätt som henne.

• MagdaA

Nån fler än jag som känner sig typ mosad. Var samma sak igår. ont i huvudet, totalt slö, ingen lust med nått. idag är det värre. har typ gråten i halsen å fattar inte varför! visst, jag är uttråkad, men hallå! jag är ju graviiiid! jag borde ju va lycklig ju! Funderar på att gå å lägga mig igen. går runt här hemma som en zombi...lyfter i lite saker, suckar, å går ett varv till i huset...

• MagdaA

lurkis: skönt att det inte bara är jag!

skulle behöva komma igång med nån hobby. typ bygga pussel eller nått. funderar om jag ska gå upp på vinden, har ett 500-bitars pussel i nån låda där...

• MagdaA

nej då! tror ingen förstörde i listan! var bara flera som kom på att dom hade saker att ändra...ingen som idats leta rätt på den tidigare!

Svar på tråden Pladdertråden!