• MagdaA

Pladdertråden!

jazzy: nu blev det feeeeel! lurk hade ändrat till vecka 19

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA
    SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandes Ringde fk nu. får pengar TIDIGAST nästa vecka!!! *suck* Varför ska det strula när man har som sämst med pengar!!! Men, hon var trevlig iaf å förstod att jag hade kris. Men, dom kan ju inte göra så mycket när dom inte fått in papprena. chefer!!!!! SkrikandesSkrikandesSkrikandes
  • MagdaA

blir så less! tomt på mitt konto! Micke fick lön igår å de betalade han direkt räkningar för 12000:-, inte mycket kvar sen! Skrikandes Har dessutom massa utgifter å skulder som ligger å gnager. less!!!

• MagdaA

500-bitars pussel å cd-bok var nog den bästa sysselsättningen för mig idag. Fick tankarna på annat en stund. Ska värma på lite mat nu. puss på er!

• MagdaA

va jätte-hungig! började äta, några tuggor, sen STOPP! Fattar inte! Nu mår jag bara illa... tror jag återgår till soffan, pussel och cd-bok!

• MagdaA

jazzy: nej, inga promenader. tyvärr hade varit skönt, men avstår... på läkarintyget står det "all ej helt nödvändig fysisk aktivitet bör undvikas för att minska risken för mf". säger ju ganska mycket. jag gör inte mer än nödvändigt.

• MagdaA

tog fram lådan me mammakläder sen jag väntade Ebba, en kjol å några tröjor satt bra, men tre par byxor är för stora. var mycket bredare om baken då. hmm...får väl se om jag växer i dom.

lite intimt...  Generad  men tycker det kliar i hönan idag. liksom inte "i" utan mer i de yttre delarna. nån som vet vad det kan vara?

• MagdaA

Hanna: borde man inte få flytningar då? har det här, kommer å går liksom. vissa dagar är jag irriterad, sen kan de gå en vecka utna problem, å sen kommer det igen. känns som det är mer kring klitoris, inte så mycket vid slidöppning. åj va ingående jag blev nu! Generad

• MagdaA

Hua...vill ju inte behandla om det inte är svamp. Hur vet man att det är det? Kan bm ta nått prov eller så?

Svar på tråden Pladdertråden!