Pladdertråden!
Lurk å hanna: nej, känner mig inte torr, å det svider inte heller. utan liksom bara lite irriterad, å kan inte säga exakt vars... *suck* ![]()
Lurk å hanna: nej, känner mig inte torr, å det svider inte heller. utan liksom bara lite irriterad, å kan inte säga exakt vars... *suck* ![]()
Hanna: men kan bm kolla om det är svamp? eller kan man bara anta?
Hanna: har ju haft såhär förut, å då har det gått över... gjorde en bakterieodling för några veckor sen, men vet ju inte vad dom kollade då. aja, ska ringa bm i morgon el på mån.
angiee: jag kände första sparken med Ebba i vecka 17. Tydlig spark. Men efter det kände jag bara nån gång ibland, mest bara bubbel.
shit va ont jag får i fogarna så fort jag är igång! jag å M har varit å hämtat halm. Var hans som fick jobba å bära å grejja, jag var bara med, gick endel å så, sen har vi varit ute i lagårn å fixat lite. inget tungt alls, bara donat på. men nu har jag skit-ont! inte skönt... ![]()
morrn morrn!
min bm är så mysig. suttit å pratat med henne 10 min nu, skulle bara ringa en snabbis juh!
Hanna: go morron! ringde bm nu. hon va integelt säker på att det är svamp. eftersom det svider lite när jag kissar så ska jag åka förbi i em å lämna en urinodling. Sen sa hon att om man te x använder trosskydd mycket så kan man också bli irriterad, å jag använder det typ jämt...så nu försöker jag avvänja mig... sen är frågan hur jag ska lyckas hålla mig från kl 12 till kl 16!!!
Hanna: kanske är som hon säger, att jag är irriterad, för jag har haft såhär förut, å då har det gått över. Man är ju extra känslig när man är gravid så nu ska ja sova näck jämt å sippa trosskydden så ofta jag kan.
ärtan: jag skulle nog ha berättat efter vecka 13. Prata med din chef å be att han/hon inte för det vidare. Tror h*n tycker det är bättre att du berättar så de vet hur dom ska planera. Sen kan det ju gå illa, det vet man aldrig i förväg, men...
Hanna: å bilken sööööt!
Var har du hittat den?