• MagdaA

Pladdertråden!

trevlig kväll tjejer! nu ska vi snart bege oss in till stan. KISSNÖDIG!!! Sköt om er! *KRAM*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

hej hej! gästerna har precis åkt hem. 2 av de kompisar vi umgås mest med. Fick vänta att dom också väntar barn, vecka 14, så dom ligger bara 1 månad efter oss. Riktigt kul! Hoppas nu bara det går vägen för oss båda, annars kan det bli lite jobbigt...

• MagdaA

vaknade tidigt i morse av att jag har drömt att vi förlorade det här barnet också. Var inte alls nå kul! Glad att sambon var hemma så jag fick kramas lite. huvva! mycket tankar som rivs upp nu. Den här helgen är det precis ett år sedan vi åkte in på sjukhuset och fick veta att vi skulle förlora Ebba. Saknar henne så mycket! Gråter

Micke har åkt till jobbet nu, ska laga mosters bil. Så jag blev hemma själv, idag igen... Ska sätta mig å bygga pussel... mitt nya tidsfördriv.

Just de, lagt in en ny magbild... var ju fredag igår. Min "fota-magen-dag". Vet inte om ni ser det men jag känner att det vuxit...känns på kläder å så. hmmm....eller så har jag bara blivit fetare.

• MagdaA

lurk: ja, det känns som jag har en jobbig vecka framför mig nu. tur att Micke är så förstående! sen blev jag så rädd när våra kompisar berättade igår att dom väntar barn. OM det skulle hända nått igen, å gå bra för dom, eller tvärtom,.... vet inte om/hur jag skulle klara av att umgås med dom. Känns så tråkigt...kan liksom inte riktigt glädjas med dom, inte än... När jag vaknade i morse började jag direkt känna på magen, känns lika som igår, hoppas på nå rejäla sparkar idag så jag vet att allt är bra! Tur vi ska på ul på tisdag!

roligt att du ser skillnad på magen!

• MagdaA

hej hej. pussel är bra! får mig verkligen på andra tankar! Pratat med mamma å pappa i telefon nu. så skönt å få prata av dig lite. Å det märks att min pappa är psykolog, kan verkligen prata med han om ALLT! Typ lättare än med mamma... hmmm... ringde iaf hem för å fråga hur det var med min bror, han opererade sig i tisdags. Hade gått bra, men han hade ont i fötterna eftersom han stått hela operationen, över 4 timmar. Nu längtade han mest hem till fru å 3 barn!

hungrig nu också. ska ta en smörgås.

Hanna: jag gillar inte heller mjuka bh:ar. har 2 stycken, i samma modell, finns inte att få tag i längre, å jag vill inte slänga dom! Lite slitna, visst, men vadå? Dom är ju sköna! Hatar att köpa ny bh, finns inget skönare än den man har hemma!

Lättja: ska kika in på din mage nu...

• MagdaA

Hanna: var har du hittat den bh:n? såg skön ut tycker jag!

Lättja: sötis! fin mage ju! du ser mer gravid ut än mig...jag bara sväller...

• MagdaA

jag vill också handla mamma-kläder! men finns ju inga här i övik! å pallar inte att gå på stan i umeå... *suck*

Hanna: hmmm...tro om dom finns på nån affär?! sånt där måste man ju prova...

• MagdaA

Kick: tack för tipset! Det där att kunna komma in i väskan med en hand... ska jag komma ihåg! Haha! ser mig själv på nån affär, men ena handen bakom ryggen å den andra rotandes i en väska...

• MagdaA

jag längtar tills efter vecka 25. Då vågar jag nog börja handla lite smått. Finns ju dock inte så mycket här i Övik så det blir nog en el två turer till Umeå under våren...

Svar på tråden Pladdertråden!