Pladdertråden!
Hanna: är det nån sida på internet? minns du pris?
Hanna: är det nån sida på internet? minns du pris?
Hanna: ja, inte alls farligt faktist. Å den såg väldigt fin ut!
Skulle vilja ha den vid skötbodet! Har du beställt från den sidan nån gång? Jag gillar egentligen inte att beställa från internet...
Hanna: jag har inte visa, men det borde ju gå att få faktura?! vill inte betala i förskott.
har tänk på en sak. svamp...det kan väl inte gå över av sig själv, eller? Har ju varit så här irriterad å så i underliver tidigare, men då har det gått över av sig själv... kanske bara är gravid-känslig...
Aja, ska iaf in å lämna ett urinprov sen...
Sprattel i magen! ![]()
Hanna: ibland kan man nojja för sånna saker. Men jag lovar, du klämer inte ihjäl bäbisen genom att börja dig ner! Den ligger väl inbackad i din mage. Skyddad.
Suttit å räknat mat-kvitton från jan och feb. snacka om skillnad! verkar som vi åt dyrt i januari! eller så har jag snålat i februari...
Skiljer ju några dagar, men det ksa endå inte ge så stor skillnad. Å nu i mars tänker jags nåla ännu mer!
Hanna: nej, vi lär kanske inte snåla heller, fel av mig att skriva så, men jag kommer kanske planera bättre, försöka komponera av det som finns i frysen osv. Lär bli mycket kanin i mars i så fall!
nej, ska fortsätta plocka undan lite nu. Micke dammsuger när han kommer hem. Han slutar tidigt idag. Sen ska vi in till sjukhuset en sväng, å sen till hans moster på middag. Vi ska hämta hennes bil för Micke ska laga den i morron, så då erbjöd hon sig att bjuda oss på middag, tackar man inte nej till då hon är så duktig på att laga god mat! Sen ska vi ha några kompisar här på fika ikväll, därför vi måste städa lite...
Hanna: desamma du! har ni planerat nått speciellt i helgen? Micke ska ju va i verkstan hela dan i morrn så jag hade velat ta en liten shoppingtur, men utan pengar blir det svårt, tyvärr.
så jag får väl ta en lugn dag hemma istället.....
Hanna: jag är också dålig på att hitta kläder till mig själv, men nu suktar jag efter den där tunika på mq så nu längtar jag tills jag får pengar! har iofs inte provat den...
jazzy: jag ska också på ul på tis! vilken tid ska du dit?
jazzy: ska dit 9.30.
jag är KISSNÖDIG! Van å kissa varje timme å nu har jag inte kissat sen kl 12.....iiihhhhh! måste hålla mig minst en timme till. men, det ska nog gå, hoppas jag! annars blir det blött i bilen!
jazzy: jag såg en lika räka å ett pickande hjärta v 6+2. hoppas du får se det också!