• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: ta å fota på direkten så vi får se!

Igår när vi skulle in till stan tog jag min höst/vår-jacka för det är så varmt, fick knappt igen den! å den var typ stor i höstas... var tvungen å öppna den när jag satte mig i bilen för det tryckte så över magen. Tror jag kommer ha den jackan i vår också.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: okej. du får fixa de sen då!

• MagdaA

Hanna: får man fråga vad den kostade?

• MagdaA

såg att ni diskuterat bröst-storlek. Var det jazzy som skrev att hennes bröst inte blev å mycket större trots att hon hade mycket mjölk?! Räätta mig om jag har fel, orkar inte bläddra tillbaka å kolla vem det var... Iaf. Min hjärna jämför allt med kor, så även detta! Kor har olika stora juver, men det är inte de korna me störst juver som alltid mjölkar mest, ibland är det så, men inte alltid. Aveln går framåt idag, och då avlast det på bättre juverform. SÅ korna idag har mindre juver men mjölkar mer. Mjölk-behållarna är liksom inbyggda. Finurligt!

• MagdaA

Hanna: jag har swedbank, men aldrig gjort överföring från nordea till swedbank, så jag vet tyvärr inte

• MagdaA

klädångest! snacka om jobbigt när man ska bort å inte har nå snygga kläder! *suck* Å inte har ja pengar att shoppa heller... Tr jag mest är hemma å kan slappa runt i mjukisar å t-shirt!

sitter å myser endå, gympingpass i magen!

• MagdaA

lurk: haha! jaa, det finns underliga människor i vår värld!

• MagdaA

Nån fler än jag som känner sig "tung" i magen på kvällarna? Jag får ont liksom längs ner i magen, mot buken...

• MagdaA

Just de. fick ett tips av bm när jag träffade henne igår. Tranbärsjuice är bra mot uvi. Säkert många som hört det redan. Men hon sa att det kan va bra att dricka det i förebyggande syfte också. Typ ett glas om dagen. Tydligen har dom forskat om det. Nu har dom tom börjat ge dom det på äldreboende, som rutin alltså, för att minska rinsken för uvi. Hon tipsade även om att INTE köpa den osötade. Jag köpte sötad idag, å den va ganska besk, så jag kan tänka mig hur den osötade är...

Svar på tråden Pladdertråden!