Pladdertråden!
Lättja: njaä, inte träningsvärk, mer som ont, tung å öm i buken.
Nu ska ja slappa i soffan me älsklingen. Äta lite gott å se film. ![]()
Lättja: njaä, inte träningsvärk, mer som ont, tung å öm i buken.
Nu ska ja slappa i soffan me älsklingen. Äta lite gott å se film. ![]()
Hanna: försöker att inte anstränga mig så mycket, men visst känns det mer om jag lixom varit igång mer, stökat här hemma å så...
Morrn morrn! Måste berätta nått mysigt! I morse när jag vaknade la jag mig på rygg. Kände att magen va alldelens spänd å jag kunde känna hur det buffade som på höger sida av naveln. Micke börja sig över mig å hans första komentar va "Men kolla!!! Jag kan se botten på din navel!"
I vanliga fall är min navel väldigt djup, å de brukar han reta mig för...men inte nu!
Iaf, sen la han kinden på det stället där det buffade, å då kunde han känna små buffar.
Så mysigt!
Nu håller han på att göra iordning frukost och koka ägg. Brukar äta ägg-smörgås på söndagar, så gott!
Hanna: Din mage har verkligen vuxit sen förra veckan! Kul!
en kompis till mig gjorde vul i vecka 8. DOm sa att det var BARA EN. HELT SÄKERT! Eftersom hon gått på hormoner å visste att hon släppt ner 2 ägg så kollade dom noga. Dom upptäckte på rutin-ul att det var 2.
nu är jag slut på! Varit iväg å hämtat halm, gjorde iofs inte så mycket, Micke fick jobba, men sen har jag städat åt kaninerna, klippt klor å grejjat, så nu har jag ont igen... aja, inte så farligt iaf. Har tagit en dusch å sen en kopp te å en smörgås, så nu är jag varm å go i hela kroppen!
Micke åkte till garaget, ska försöka få ihop skotern...
är liv i magen i dag. Inte så tydliga sparkar, mer som om han slår kullerbyttor eller nått... glad att det är aktivitet nu de här dagarna, behöver känna att han lever!
Hanna: kul! ja längtar tills jag får börja handla lite bäbis-grejer också! Ska hålla mig till efter vecka 25, vågar inte innan! Hittade ni nån jacka till A?
SÅg att ni tidigare diskuterade hur man ska orka med barn nr 2 om man kommer må lika dåligt å va lika trött vid nästa graviditet... Jag gruvar mig redan! Om det visar sig vara försvagning å jag måste ta det lika lugnt, eller kanske tom lugnare nädsta graviditet, hur ska det funka om man har en liten hemma? Inte få bära, lyfta osv... Får väl ha 10 år mellan barnen... I så fall kommer jag va 63 när sista kommer! ![]()
jag ska också ta plats i soffan, resten av kvällen... nästan iaf. längtar redan tills jag ska gå å lägga mig. trött å öm i hela kroppen, dessutom bäddade vi rent i sängen i förmiddags å då är det SÅ skönt å lägga sig! ![]()
Believer: välkommen hem! har saknat dig! Var ligger stugan?