• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: bm sa att svaret skulle komma i morgon. Å jag ska ju endå dit då så jag pratar med henne direkt å hör vad hon säger. Tycker hon jag ska behanda för svamp så gör jag det.

jo, tror jag känner livmodern, men som sagt, vadderingen ivägen. Ska kolla i morgon. Ska även fråga hur moderkakan ligger, för den låg typ för öppningen sist...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: ska känna efter senare. Igår va det full rulle i magen hela dagen! Endel tydligare buffar, men nästan hela tiden vardet som om han slog kullerbyttor eller nått, det liksom for om kring... så mysigt!

• MagdaA

Jaylin: ganska bra me mej. Lite jobbig vecka med mycket minnen, men jag är glad att det sprattlar i magen!

• MagdaA

Jaylin: ja, Ebba. På torsdag är det ett år sedan hon föddes, å blev en ängel. Vi ska på ul i morgon och hoppas verkligen att få glada besked då!

• MagdaA

Jaylin: nä, det blir nog lugnt framöver endå. Är ju tappen som är problemet, å den har bara blivit nån mm längre så jag fortsätter å ta det lugnt. Dessutom ökar ju trycket mer å mer, och därmed riskerna...

• MagdaA

nä. vi har bestämt att inte sätta det än, inte om det inte blir absolut nödvändigt. Finns risker med det också. Eftersom det inte är naturligt för kroppen finns risk för mf och infektioner. Å det vill vi inte vara med om! Så ligger jag hellre i 20 veckor!

• MagdaA

Jaylin: haha, nja, inte riktigt, inte än. Men kanske om jag måste bli liggandes i flera veckor!

• MagdaA

Thezz: ja, ska verkligen försöka! men som jag skrev tidigare, vi kommer nog få fler chanser eftersom vi lär göra fler ul!

• MagdaA

THezz: tror att det bara blir vanligt ul. kollade tappen i tisdags å han vill inte kolla för ofta. ska dit på fredag nästa vecka å kolla tappen.

• MagdaA

Hanna: dom ringde nu från spec. mvc. urinodlingen visade ingenting. så, nu vet jag inte hur vi ska göra. hon jag pratade med nu tyckte inte jag ska behandla för svamp om det inte är säkert att det är det. Har ju inga flytningar å så, inte mer än vanligt alltså. hon sa att man kan få ph-förändringar som kan ge sånna här symptom. ska prata mer med min bm i morgon när jag ska upp dit.

Svar på tråden Pladdertråden!