• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Ja, här ser det ut som bästa vårvädret just nu. Svårt att tro att det var hagel- och snöstorm i morse.Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Happy baby

AE: Ja, jag förstår verkligen att det måste varit jätte jobbigt! Hoppas att din mamma mår bra nu.

• after eight

Jodå, efter två operationer började de följa upp henne mer noggrant. Så nu mår hon bra enligt läkarna. Men det var en läskig period.

• Hannnas

Bel.. det är ca 1 1/2 timmas bilväg ifrån så det är en bit ändå men ni kanske tar vägen över borås?

bobo... ja den är så gryyymt god, men satan vad illa man mår efteråt bara synden straffar sig fort

Magda...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

AE... usch... vet ur en synvinkel vad du gått igenom, träffar dagligen BC patienter, antingen innan OP eller som uppföljning för att utesluta skelettmetastaser... ser ju hur anhöriga och pat mår *kram*

• after eight

Tack Hanna! Kyss Måste vara ett tärande jobb, jag hade aldrig pallat att jobba inom sjukvården och dagligen se patienter som det inte alltid går bra för.

• after eight

Men det är en himla tur att ni finns, ni som orkar!

• Hannnas

AE... jo men man får SÅÅ mycket tillbaks, sen är vi ingen vårdavdelning så den tunga belastningen hamnar ju inte här... men det är sååå ledsamt att hitta sina patienter bland dödsannonserna gråter ofta ofta då... men jag försöker se det som något positivt att jag tycker det är jobbigt istället, för om jag inte tyckt det hade det varit svårt med den äkta medkänslan..

• snöstjärna

Hanna:
    Jo mamma misstänker nog, men jag vill ju inte avslöja något innan de får inbjudningskortet =) De e roligt å hålla dem lite på halster oxå ;)

OXÅ LESS PÅ ALL SNÖ SOM KOMMIT & FORTFARANDE VRÄKER NER!! *bläääääh*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hannnas

AE... tillägg jobbigast är de som ska upp på OP, de som jag letar upp lyfkörtlarna som ska bort... de sticker jag ju 4ggr precis där tumören är (den får jag leta upp om den är kännbar).. dessa kan jag lida med verkligen... en patient grät så hejdlöst att jag inte kunde annat än att stå där med sprutan, göra mitt jobb och gråta ikapp med patienten... proffesionellt, not... men medkänsla iaf

Svar på tråden Pladdertråden!