• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Änglagård

Tini: Nej du har inte bett mig personligen att lämna tråden..men ackusativobjekt har du gjort det mot. Tycker det är bra att ni peppar varandra, det är stöd man behöver mest när man håller på att gå ner i vikt. Men eftersom andra frågor och så togs upp så har vi alla rätt att säga vad vi tycker såväl positivt som negativt. Och nej, man får inte blanda modifast med ngt annat än vatten då det inte blir den rätta andel låga kalorier som jag behöver. // Ängla

P.S Tycker ni som gått ner i vikt är jätte duktiga, jag får bara hålla tummarna att viktnedgången består för er sedan D.S

• Tini
    Änglagård skrev 2007-02-21 12:24:59 följande:
    Tini: Nej du har inte bett mig personligen att lämna tråden..men ackusativobjekt har du gjort det mot. Tycker det är bra att ni peppar varandra, det är stöd man behöver mest när man håller på att gå ner i vikt. Men eftersom andra frågor och så togs upp så har vi alla rätt att säga vad vi tycker såväl positivt som negativt. Och nej, man får inte blanda modifast med ngt annat än vatten då det inte blir den rätta andel låga kalorier som jag behöver. // ÄnglaP.S Tycker ni som gått ner i vikt är jätte duktiga, jag får bara hålla tummarna att viktnedgången består för er sedan D.S
    Hoppas du får mer förtroende för det hälpmedel som din läkare har ordinerat. Annars kan det ju vara svårt och följa det. Ok, inte ngn minimjölk alltså. Testa och ha is i shakern när du blandar, blir kallare och smaken döljs lite.

Jag går ju inte in i svårt o få barn tråd och säger att deras metoder inte är bra. För jag har inte där att göra. Detsamma gäller ju en peppningstråd om och för de som kör på Modifast. Förstår du vad jag menar?
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Sunflower

FL är ett öppet forum där alla medlemmar är välkomna i alla trådar. Man har inte rätt att exkludera andra medlemmar från en tråd man har startat. Däremot ska man hålla sig till ämnet och inte gå off topic (OT). Var vänlig att respektera TS mening med tråden.
    /Moderator

Bästa sättet att få vara ifred är att ställa sig och diska
  • Änglagård

Tini: Förstår precis vad du menar

Ska inte tjöööta om Modifast mer nu...*SORRY*....å lycka till, till er allihopa!!! // Ängla

• Tini

Var inte menigen att ngn skulle ta illa upp!! *peace*

Änglagård:
    Vad bra..
    Lycka till själv!! Hoppas det går bra för dig.. Skrattande

• Misery

hej hopp synd att d skulle bli lite otrevlig stämning i tråden.....för mig går d inget vidare har haft några frossardagar men i dag är d okey igen....får mina infall ibland tyvärr.....

• Tini
    Misery skrev 2007-02-21 13:20:48 följande:
    hej hopp synd att d skulle bli lite otrevlig stämning i tråden.....för mig går d inget vidare har haft några frossardagar men i dag är d okey igen....får mina infall ibland tyvärr.....
    Det är bara att se framåt nu! Ta nya tag! Glad JAg hade hamnat i samma svacka, men nu fixar vi det! Eller hur!!
    Ber om ursäkt, det är delvis mitt fel att det spåra ur lite.  Fast jag ändå inte tycker att jag skrivit ngt fel..
  • Tini

Har nu för första gången smakat på hallon. Den var faktiskt ingen höjdare. Lite för söt enligt mig. Vad tycker ni andra? Har ni smakat den?

• Misery

jag dricker hallon choklad vanilj o kaffe o av dem gillar jag choklad minst faktiskt.....
    tini jag tycker inte att du varit otrevlig alls....

• Tini

Jasså? Jag nästan älskar chokladen! ha ha Skrattande
    Tack Misery!

Ska åka iväg på utbildning i helgen och undrar hur det kommer att gå. Där är det fika hela tiden o goa efterätter. Det blir en test!

Svar på tråden modifast start.....