NTI Skolan
Någon ska ska börja på distans om en vecka?
Någon ska ska börja på distans om en vecka?
Tack så mycket :D
nu är jag tillbaka.. nattade sonen
jag har beställt böckerna via NTI *lat*
letade först lite runt efter ISBN nummer på olika sidor men tyckte det var enklast att beställa av NTI... kanske därför de vill att jag kommer??
det är nog heldistans ja.. 50%, halvtid då
Älvas
Det var så lite
Mamma
Jaha, det är säkert så som du säger
Skönt med halvtid
ja hur har det annar gått? hehe.. 1,5 åring som inte går på dagis
inte mycket plugg inte då
det med proven som man gör.. gör man de på fredagar alltid?
har man hela dagen.. altlså man kan göra provet hela fredagen fast bara 6 h timmar... ja du förstår säkert vad jag menar? hehe
Då förstår jag
Heltid hade nog varit omöjligt då...
Proven görs alltid på sista fredagen i kursen, och när du laddar ned provet så registeras tiden i deras databas. Och det är 5 timmar ifrån den tiden som du måste ha lämnat in provet, annars så blir det ig. Så tyvärr får man inte göra det över hela dagen.
Älvas: NTI är både en skola för vuxna och för gymnasieungdomar. Jag jobbar på NTI-gymnasiet.
Gå in på www.nti.se eller www.ntigymnasiet.se om du vill veta mer
haha vad jag stavar som en kratta idag ..
kan jag ladda provet kl 18 och då lämna in den 23? eller är det någon speciellt tid som man MÅSTE ladda ner provet? eller vilket tid som helst den fredagen så länge man gör den klart den dagen och skickar tillbaka inom fem timmar?
kan man lämna/skicka provet tidigare än 5 timmar?
Mamma
Precis, bara du gör den under fredagen. Och självklart kan du skicka in den tidigare om du är klar
Hur smidigt som helst
åhh vad jätte bra!!
tänkte att mannen kan passa sonen efter jobbet så att jag kan göra provet i lugn å ro
vad händer förresten om dator hackar upp sig??
Mamma
Låter vettigt
Hur menar du? Alltså du laddar ned ett worddokument med frågorna, gör ditt eget worddokument och skriver svaren där i. Om du får problem så ska man ringa läraren. Har aldrig behövt göra det själv, men det kanske blir problem om det är så sent du gör provet... eftersom läraren inte är där då. Men du borde inte oroa dig för det