• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • uppsala

Agda: Hoppas Moa blir gladare snart! Ge lite alvis (axels ord för alvedon) annars kanske. Hoppas ni slipper exsem, bra att de säger till ändå innan det blivit ngt.

MaHj: wow!!! Vispgrädde!

Lothan: kul m tanden!! Dags för tandborste snart då. Dålig andramamma som man är tog det typ 3 veckor innan jag började borsta Klaras tänder, hon kändes ju så liten jämfört då man började borsta på Axels första tand...nu gör jag det iaf...

Får massor gjort idag men eg kanske man borde lägga sig o sova en stund. T kommer ej hem förrän sent ikväll. Känns alltid halvjobbigt med ensamkväll o 2 nattningar tycker jag..ha, min syster var ensam m 2 jättemkt, hennes sambo jobade utomlands i 8 mån...så, man känner sig fånig som ens tänker tanken för en kväl..men, hon var ju van och, jag e nog lite mer ego som mammaledig - man vill göra ganska mkt för sin egen skull som välafika o öf etc etc o då hon var hemma fick man inte ha syskon på dagis ens...hjälp! Man e ju mammaledig för att ta hand om banen o inte sig själv brukar jag tänka då man är lite ego o tycker det e trist att vara hemma med sjuka barn.

• Tuzza

Ja..får se om jag aknske byter till vv snart...Händer inte så värst mkt på vågen här inte. Ändå tränar jag step 2 ggr/vecka och e ute och går som regel minst en timme /dag. Borde det inte ge nån form av resultat!?!? Agda och lothan: tack för era svar.

Lothan: har han varit gnälligare än vanligt nu med tanden eller har du märkt på nåt annat sätt!? (ja förutom att du ser den då..hehe)

Ser att det e många fler än jag som gillar me&I's kläder. Ska snart på party..shoppa, shoppa..

• lyckliga snäckan

Hejsan svejsan.

Tro att det var härligt att komma hem igår..hem till sina egna saker. Jag nattade M och sen kastade jag mig in i syrummet. Hurra!

Avrundade kvällen i EGEN soffa..till prison break.

Ikväll ska vi på babysim.Tråkigt att vi inte ses där junipingla! Det ska bli så spännande. Det verkar som om alla bebisar i vår tråd har gillat det..Hoppas att M hänger på den trenden; )
    Vi är absolut med imorgon.

• MaHj

Lyckliga S: Ja jag kan tro att det var skönt att komma hem till sig själv igen. Hoppas M gillar badet, men det gör hon säkert. Skall bli kul att träffas i morgon, var ju allt för länge sen! Lycka till på badet!

• Tuzza

BTW, kommer imorrn om inte Vs snörvel övergår till mer förkylning...Hade ju kunnat vara skoj att vara med som omväxling...

• Junipingla

lyckliga s: åhhhh men då kan ju du hälsa att juni är sjuk?!!!

uppsala: gud vad bra att du ringde VV igår!!! De är såååå kassa! (ja inte programmet men den nuvarande kundhanteringen)

• PcoBella

Halloj på er allihopa!!

junipingla... hoppas lilla Juni blir bra snart...

Uppsala och Mahj...tackar...och ja man kan ju alltid hoppas att jag kan få första stjärnan på måndag...men vi får se!

lyckliga snäckan- trevligt att träffa dig idag...om än väldigt kort

tjejer ni är helt otroliga...ni skriver ju sååå mycket att man inte hinner med!!

Förresten...någon som vet vart man kan hitta ngn snygg/söt vårmössa? Har letat på stan idag men hittar inget!!! Alice har växt ur sin mössa så det är akut!!

Nä..nu ska jag fylla i förbrukade points!

Ha det bra!

• agda06

MaHj: Attans också.. Trodde faktiskt att Moa skulle leda än...

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!