• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • agda06

Lyckliga: Jag har för mig att jag anmälde mig på nätat, och sedan tog jag bara med ett slags kvitto som man fick via nätet. Det gick rätt smidigt.

• metallgem

Sitter här förfyld, febrig och ont i kroppen......... Så dålig att jag inte ens orkas surfa..!

Är aldrig sjuk annars men jag tyckte att jag låg hela februari och nu i mars med..

Duvan verkar frisk iaf och det är skönt så länge hon är det.

Och så är det babysim idag! K och duvan kan ju åka själva men jag sitter ju med maten... Ska försöka rycka upp mig så att hon får simma idag.

Kan tänka mig att det är svårt med karaktären MaHj! Ni brukar ju inte ha så mycket gott hemma. Tårtan du ska göra till i morgon lät helt underbar!

• agda06

Metallgem: Ja, ryck upp dig så vi får träffas på simmet! Moa hälsar att hon vill skvätta lite på A...

• Junipingla

Jag hoppar ÖF idag! Lilla fröken FF här är inte alls samarbetsvillig så jag känner mig smått stressad för att dra iväg, får hitta på nåt kul med lillebror på annat sätt.

• MaHj

JA vi hoppar också ÖF i dag, vi har fullt upp inför morgondagen. Trevlig helg!

• Fighter

Agda06-
    Hur går det med ersättningen ?

• uppsala

krya på dig metallgem!

Hoppas allt e lugnare nu Juni.

Agda: hoppas ni haft en skön dag!

Aah nu har vi ätit standard lättlagade fredagsmaten. Färsk pasta med parmaskinka (det bästa jag vet), coctailtomater, ruccola, soltorkade, parmesan o lite fraiche och/el pesto. Ska natta barnen snart sedan blir det kaffe annars
    risk att jag somnar efter vinet.

T var med A o K på Fredriksdahl, det e gratis där hela mars ut. Lite djur o lite lek. Jag fick städat hemma, gäster i morgon. På sön morgon ska jag OCH T spela tennis, farmot kommer o passar vilddjuren en timme. Ska bli jättekul!
    Ha en bra kväll!

• uppsala

förresten, var på "Lilla" - den nya butiken på Bruksgatan - sååå fina kläder! Köpte bara en tröja i present fr ei sikke lei men kunde shoppat massor till A o K!

• Junipingla

Uppsala: Åhhh kan jag inte få receptet??

Måste dit! Lär inte bli tid i helgen men på måndag kanske efter VV!
    Lade en beställning på lite Plastisock kläder igår, sååå retro och så fina :))

Nu är maten uppäten, vinet urdrucket och sen har jag sorbet och fazer viol på listan. Inte "rum" för större utsvävningar :)
    Vi beställde tårtor igår, längtar till söndag! :)

PS: jag och daniel firar fem år tillsammans idag (5 år swdan i träffades o blev ihop idag) och han kom hem med en stooooor bukett med mina favoritblommor. LILJOR! Nu längtar jag tills de slår ut *njuta*

TREVLIG HELG NI ALLA

• agda06

Fighter: Går väl sådär... Den ersättningen blev lite tjockare än Moas vanliga så hon fick inte ut den ur sin flaska. Eller så var det jag som hade blandat i för kallt vatten så det inte löste sig som det skulle. Men vi ska försöka igen, eller köpa en annan flaska.

Juni: Tror jag såg din man innan....

Uppsala: Jodå, dagen har varit bra. Men Moa har nog varit lite extra gnällig i dag med. *suck* Inget hjälper utan hon bara kinkar sig. Förutom när hon fick bada babysim för då var hon glad som aldrig förr. Men visst har vi haft det skönt, Patrik slutade vid lunch och jag var och handlade sedan sim och städning.

Trevlig helg på er också!

Kraaaaam.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!