Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Gött! Undrar hur många pinnar det blir? Du kan väl baka en extra och ta med på onsdag? (undrar om det är ok att ta med till Väla..)
MaHj: låter super smarrigt1
Uppsala: Idag fick majken kyckling och morötter och hon gillade det. Hon gapade till och med efter mer..kul eftersom vi pratade om det idag.
Stackars maken måste rycka ut på jour nu..inte så kul när han har jobbat hela dagen redan.
Jag och Moa ska sova första natten UTAN pappa. Huu.. hoppas det går bra. Moa sover redan och strax ska jag smyga in i sovrummet och sova jag med.
God Natt på er!
MaHj: MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juni: MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle också kunna tänka mig en bit, aj löv marcipan!
Fighter: Trist!!
Lyckliga: Dom är ju så söta när dom gapar efter mer.
agda06: Hoppas ni kan sova gott utan Patrik, vet hur det är att sova själv..inte alls lika mysigt. Fast ensam är du ju iaf inte, du har ju goá Moa.
Sov gott tjejer!
Agda: Åhhhh prinsesstårta som är såååå ljuvligt gott =) Fast pointsar man så händer det ju en gång på tusen typ:)
MaHj: Fy bubblis så gott!!
Hurra för Juni så morgonen till ära vände sig från mage till rygg :)
Tänk så stora våra knyten är nu! V'nder sig, sitter, äter mat och jag vet inte allt!
Nu ska jag och carenya snart på babysång! Mysigt!
Puss från Michelin-Åse som fooooooooooooortfarande står och stampar på den jä-la 7:an som jag övergav på VV för 1½ vecka sedan :( Aj häjt minipiller.
Heja Juni!! Grattis, duktiga tjejen.
Agda: Hoppas ni sovit gott trots att ni var ensamma. Ja en bit av den tårtan tar nog hela dagsransonen, men det kan det vara värt någon gång
Åse: puss på dig också, vi är glada att det finns lite extra av dig, så har vi mer att tycka om (om det kan vara någon tröst). Du skall se att du helt plötsligt kissar ut all vätska men det är ju själva #"&%/ när det sitter där och man blir påmind hela tiden.
Juni: Vad kul att hon vänt sig, ja visst börjar de bli stora våra "små". Känner igen det där med vad mini pillerna gör...Men det blir bättre, har det blivit för mig iaf. Fast jag svor i början..
I morse hade han bara 37,5 , hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas det håller i sig.
Lothan: så skönt för W, som sagt hoppas det håller i sig.
MaHj: Du är söt gumman (Titta thoooolen)
Ja jag vet det släpper väl snart. Bajsigt när maken varje morgon utropar glatt "Titta 3 hg mindre idag igen!) och nu kan ha hela sin gamla garderob och bara har finputsning kvar, jag vill OCKSÅ vara smal igen! Och just nu ser jag ju inte ens på vågen om dte händer något.
Nåväl, jag är snäll åtminstone :))
Lyckliga: vad härligt! Du ska se att du slipper gå på krogen med majkis hängande vid bröstet
Lothan: vad skönt! För både dig o W!
MaHj: åååh vad det lät gott! Verkar som om det får bli dika hemma hos dig snart
Metallgem: vad kul, jag är jättesugen på att gå dit, kanske efter öppnis på fredag.
Agda: vi ses snart på sången!
Fighter: hoppas det löser sig m vagnen.
Junip: Heja Juni!! Jag tror jag väntar ett tag till med minip. alltså....Du är så fin ändå och, det försvinner snart!!