• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • agda06

Nu har Mois somnat och jag ska fräscha upp mig lite. Så att ni inte undrar vem/vad det är som stinker... ha ha...

• Tuzza

Viggo e krasslig..dessutom har han vaknat en himla massa gånger inatt, sover jätteoroligt. Därför dök jag inte upp.

• agda06

Får jag ont i maggen i dag är det ditt fel Åse... he he... Var ju bara tvungen att köpa de där nya Läkerolen... Strawberry Licorice.... Riktigt goda!

• Fru Söderlund

Hej!

Hoppas ni hade lika trevligt som vanligt idag!

Min dag har inte varit lika trevlig, prinsen är inte riktigt som han brukarLedsen, tycker såå synd om honom. BVC sköterskan tyckte inte att vi skulle ge honom panodil om inte tempen var över 39,5.. För att se vad det blev av det, nu har han så hög feber igen så han fick en omgång. Het som ett element.. Hoppas verkligen att det är pga av tanden, K är dunder förkyld så jag hoppas verkligen inte W får det, el har fått det. Nåja, nu ska jag sluta beklaga mig.

I ugnen står en kladdkaka jag bakade efter ett recept i VV tidningen, hoppas den kommer smaka lika gott som den såg ut att göra på bilden! Hade sparat points igår för att jag skulle äta en muffins idag tänkte jag. Men så blev det ju inte så då får man baka iställetSkrattande.

Junipingla: Har du ngt recept på den fria grönsaks soppan? Ska äta ost bricka på lördag..

Ha det bra!!!!!!!!

• Junipingla

Agda: hahahha! ja lär Patrik få det hett om öronen i natt om din mage reagerar som min;)))

Lothan: Stackars W! Hoppas hans feber går ner snart!!
    Ang grönsakssoppa så slängde jag bara ner morötter (skivade) blomkål, färsk broccoli och purjo!! Och buljong då.
    jag gillar när det är hela bitar. Om man vill kosta på sig pts så kan man slänga ner potatis! GOTT!! Även brysselkål är smarrigt att ha i!

• agda06

Tur för Patrik att han inte är hemma då..

• PcoBella

Hej halloj!!!

Nu är Alice äntligen med i Hd's webbisar!! Imorgon är hon i tidningen!!

Synd bara att de valde ett foto där hon är så allvarlig...fanns flera st på vilka hon skrattade!?? Förstår inte riktigt hur de tänker när de väljer foto!

Oj,oj....var så sugen...klämde 5!!! chokladrån till kaffet!! Tur man åt "billig" middag!

Imorgon är det dags för Alice att få sin första spruta! Får väl se hur hon kommer att reagera...

Nu är det kvällsmat som gäller...

Ha det bäst!

• uppsala

Lothan: stackars W! hoppas han blir bättre snart! Var kakan god? PcoBella: vilken söt bild!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!