Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Junip: sitter här o ler åt titta thoooolen
Åse: Käka en bit för mig också... Själv så funderar jag på vad för onyttigt jag ska vräka i mig på lördag till melody. Vi får långväga gäster, så nåt ska man väl kunna moffa i sig. Lösgodis står högt upp på listan över tänkbara kandidater..
Lothan: Skönt att tempen gått ner. Jag tänkte ta tempen på Moa i går, mest för att prova vår nya örontermometer. Men hon blev skitgalen.. ha ha..
Förresten så gick natten bra. Moa somnade vid halv nio i går, morrade lite vad två och vid fyra. Men hon somnade om själv igen. Sen vaknade hon fem i sex, då stoppade jag in nappen och hon somnade igen till sju. Då lyfte jag över henne till vår säng och så låg vi och mös till åtta ungefär, då gick vi upp. Helt ok tycker jag.
Nu ska vi packa och fixa och sen blir det sång h'r också. Sen ska vi en runda och hälsa på mormor.
Ha en fin dag!! Puss.
Hej Hopp! Nu skall jag sluspurta inför dopet på lördag, nu bär det i väg för att handla, sedan hem och städa, skura badrum och kök mm. Skall göra så mycket som möjligt i dag så att jag kan komma till ÖF i morgon när H är ledig från dagis. Kommer det någon mer till öppna i morgon??
Hoppas ni får en bra dag och att thooooolen tittar fram genom gardinerna någon gång.
Vi ska nog till ÖF! Hoppas ni kommer dit!
Vi ska nog till ÖF! Hoppas ni kommer dit!
Lycka till m dopförberedelserna. Metallgem: du kan väl visa ngt kort fr dopet sen? VI vill ju se dig i din sponsrade outfit samt Adela i klänning!
Hej! Får prinsen inte feber igen så kommer vi nog också, är så trött på att vara hemma!
Jag tänker också på vad jag ska unna mig på lördag, vi är bortbjudna på ostbricka, men det känns som att en hel dags ranson går åt om man ska bli mätt..
Junip och Carenya: Ha så mysigt på sången!
MaHj: Hoppas allt går bra på dopet, och alla förberedelser såklart!
agda06: Vad skönt att ni sov gott iaf, det är så mysigt att ha dom hos sig i sängen på morgonen.
Provade sätta W själv i vår säng idag, han satt en stund, sen föll han framåt som en fura, hi hi vad det såg roligt ut. W tyckte inte det var lika kul, är en riktig sure Sture när han inte är riktigt pigg.
Lothan: jo visst är det mina busfrön som är i tidningen :)
ÄNTLIGEN är Agnes bättre och efter lunchen så tänkte jag ta en promenad ner till råå och inrätta lite ärenden!
Ha en trevlig torsdag :)
Vi kommer till ÖF imorrn!!!
Vi ska på ÖF imorgon !
Håller på och bråkar med barnens hus idag, dom tycker jag ska släpa upp vagnen till västerås igen, sen kunde det ta upp till två veckor innan jag fickk tillbaka den, men då har vi ju flyttat ju.
Har iaf pratat med min far och har fått tillåtelse att byta ut den om jag vill, skönt inga sura miner.
Ses vi imorgon då !
Nu på em provade jag att sätta W själv, helt utan stöd i soffan. Det fixade han galant, såååå stolt. Han lutade sig framåt o hade händerna på soffan, och så sträckte han sig upp o satt utan att luta tyngden på sina händer. Undrar hur länge han har kunnat detta, har inte provat utan stöd innan.
Skönt att det händer ngt positivt på en annars rätt så tråkig dag, nu ska jag förska hitta ngt gott att laga m kyckling filé. Gärna ngt med nudlar, tips ngn????????????????????????