• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Miidori: Här händer inte mycket. Har precis fått min son och somna. Tror han kan ha öroninflamation eller nåt. Få se hur han mår imorron. Vad gör du själv en kväll som denna?

• Miidori

JennyA: Jag har suttit lite vid internet, kollat på Melodifestivalen..Nu ska jag lägga mej tänkte jag..Hoppas din son inte har öroninflammation :/..KRAM

• J e n n y A

Ja, jag hoppas verkligen inte han har det. Ska också ta och lägga mig nu. Sov så gott./ Kram

• Kottten

Tack för alla lyckönskningara! Hoppas de hjälper till nu bara!!!!!!

Pärlan81: Vilken underbar bild!!!!!!! Hur gör ni????

Jenny A: Hur överlevde du? Tips tas tacksamt emot!!!!!!

• J e n n y A

Kotten: Jag köpte puzzel och sysselsatte mig med delvis. Hihi. Annars hade jag väl inget så där som fick dagarna gå direkt. Dom va verkligen sega. Jag försökte gå ut och gå lite om dagarna(när inte fötterna va för svullna då jag ej hade skor som passa).
    Du ska se att snart innan du vet ordet av det så har du din lilla bebis. Håller tummar och tår för dig.

• Castle

God morgon på er!

oj vad det skrevs här igår... det är en del att läsa igenom om man inte är inne här på ett tag. Vilket bara är kul... att tråden är så levande...
    Men det kan ju vara därför det kanske inte skrivs svar på alla inlägg alltid som någon skrev. Men det är absolut inte medvetet från någons sida, det är jag säker på! DÅ är det bara att tjata på tills man får svar! Ingen som tar illa upp, det tycker jag inte det verkar som

Kotten: rolig bild!

Idag bf+2, men nej inget på g. Usch, vissa av er har verkligen fått vänta länge, hoppas inte jag ska behöva vanka här så länge, Var igår på fest, de frågade så att det inte var 2 i magen... det tyckte jag var ovanligt stor.
    HAr inte sovit bra inatt, haft svårt att andas hela natten, förmodligen pga mycket samandragningar, men inga som gör ont.
    HAr dock känt lite stingade känsla nedåt i går em, så det känns lite anorlunda, men inbilningsförmågan är det nog inget fel påå just nu

JAg är nog faktiskt dock glad för att gå över lite, hellre än att det skulle komma för tidigt. Nu känner jag t o m att jag är berädd.
    T o m maken packade en lite bb väska igår... Nu har även han förstått att det kan ske när som. Och som han går på HAn vill verkligen att det ska ske idag. SOm om jag kunde påverka det

• Castle

Pärlan81: vilken fin bild, men nej sådant där kan inte jag.

Miidori: jag gillar också att sitta vid datorn och lura, fast kan inte påpeka att jag är någon hacker direkt.
    Men på mitt jobb är det lite kul, min chef sparar saker på almänn plats, så där kan man hitta lite saker ibland som hon nog inte hade tänkt att alla ska kunna se.

• Castle

JennyA: Ååå ett pussel skulle man ha, pusslade mycket när jag var yngre, det kasnke man ska ta upp igen om detta blir långdraget.

• Kottten

å va roligt att kunna snoka lite... en datakurs för oss som e intresserade av att lära oss tack!!!!

E här ida me som sagt... bf+7 Vaknade sliten. Har lyckats samla jättemycket vatten det sista nu. Fingrarna e som stela prinskorvar alla redan när ja vaknar o fötterna känns som stora klumpar som dessutom ömmar när ja går på dem!!!! O ansiktet... känns som ja utrustats me värtsa silikonläpparna!!!!!

Några tips på hur man lindrar dessa svullna händer o fötter? har inga stödstrumpor o vägrar köpa de nu!!!!!

Jenny A: Pussel har ja inte tänkt på... tycker ja ju e jätteroligt!!!!!! får se om mina prinskorvfingrar o klumpighet i allmänhet fixar de nu... Har ett som ja inte lagt på jättelänge! TACK!!!!!!!

Castle: Jag vet de där me inbillningsförmåga... man letar minsta tecken hela tiden... hihi... så fort de kniper lite eller bebis rör sig i bäckenbotten. Har oxå en sambo som tycker de kan komma ida... Han hade tydligen dagt hej då på jobbet i fredags o sagt att han inte tänkte dyka upp på två veckor nu... Får se om han får rätt eller inte Men ja kan ju tänka mig att samarbeta med honom!!!!!!!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping