God morgon på er!
oj vad det skrevs här igår... det är en del att läsa igenom om man inte är inne här på ett tag. Vilket bara är kul... att tråden är så levande...
Men det kan ju vara därför det kanske inte skrivs svar på alla inlägg alltid som någon skrev. Men det är absolut inte medvetet från någons sida, det är jag säker på! DÅ är det bara att tjata på tills man får svar! Ingen som tar illa upp, det tycker jag inte det verkar som
Kotten: rolig bild!
Idag bf+2, men nej inget på g. Usch, vissa av er har verkligen fått vänta länge, hoppas inte jag ska behöva vanka här så länge, Var igår på fest, de frågade så att det inte var 2 i magen... det tyckte jag var ovanligt stor.
HAr inte sovit bra inatt, haft svårt att andas hela natten, förmodligen pga mycket samandragningar, men inga som gör ont.
HAr dock känt lite stingade känsla nedåt i går em, så det känns lite anorlunda, men inbilningsförmågan är det nog inget fel påå just nu
JAg är nog faktiskt dock glad för att gå över lite, hellre än att det skulle komma för tidigt. Nu känner jag t o m att jag är berädd.
T o m maken packade en lite bb väska igår... Nu har även han förstått att det kan ske när som. Och som han går på
HAn vill verkligen att det ska ske idag. SOm om jag kunde påverka det