• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Godmorgon på er!
    Vilken natt vi haft här. Är ganska så säker på att han har öroninflamation men dom vill inte ta imot oss idag. Hon tyckte jag skulle vänta tills imorgon och min egen VC.
    Så länge han får alvedon så är han ju ok. Vart så himla rädd inatt. Va helt själv med honom och försökte ringa barnakuten. Och han grät ju helt förtvivlat och han som svara va inte speciellt trevlig. Beundrar verkligen ensamstående föräldrar. Kan inte vara lätt.

Ha en trevlig söndag allihopa....
    Kram

• Kottten
    Jenny A: låter verkligen inge vidare! Hoppas ni klarar er tills i mon. Annars tycker ja att du ska åka in ändå!!!!!! De måste ju ta emot en när man väl e där...
  • Tintan

GodMorgon tjejer

Jenny A: Man blir så besviken på dem,ett litet barn som har ont varför kan man inte få komma in och få svar på vad det är.....men ring igen,han som jobbade inatt jobbar säkert inte nuFlörtKramis

castle + kottten: Hoppas verkligen era bäbbar tittar ut snart,övertid är inget roligt med sonen gick jag +2 dagar,twinsen kom ju 2 veckor tidigare,men att ha 2 i magen är som övertid efter v32 Förvånadmen det gick ju galant ändå.

Miidori: Häftigt att kunna så mycket om datorer,jag är kass på det.

Pärlan81: Den bilden är ju så underbart fin.

Lilla Michelle har lite feber här stackarn...inte så högt men ändå,snorig med lill skruttan.

Annars idag blir det en lugn dag får se om man tar en promenad vädret är ju härligt....så man får väl passa på att hålla sig ute.

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

oj här var ni flitiga på morronen..

Castle: jag fick på BF+2 och hade inte känt nåt innan de satte igång...

Fick tipset av MN att bada kallt mot svullna fötter (fotbad )... hjälpte ganska bra men är sådär skönt

Sambon är förkyld och tror att lillen börjar bli det me ska åka o köpa nezeril och en näsfrida i fall att nu... Han väser så i näsan... VIll INTE att han ska bli förkyld!!!!
    Vaknade i natt för andra gången av att Wilmer ligger mot min rygg och tuttar på mitt skulderblad DÅ hade han sovit i näsan 5h

Idag ska Wilmer på sitt första CISVledarmöte/ledarutbildning VI har sån tur att våran ordförande jobbar med företagsutveckling (NOVA heter hans företag) och har ledarutveckling med oss ungefär 1gång i månaden.. sen får vi ett diplom från hans företag när de är klart skitbra när man söker jobb ju...

• Kottten

hmmm... kallt fotbad låter väl sådär... men får prova o se om de kan hjälpa nåt. 

E de nån som vet varför man samlar vatten i kroppen bara för att man e gravid????? Ja har ju tid att fundera över mycket nu o kom på att ja inte riktigt förstår varför man gör de. Tyck inte att ja e knäpp nu bara.... men har man tråkigt så har man... hihi....

• J e n n y A

Nätterna är ju alltid värst när dom är sjuka. Så just nu går det helt ok med lillen. Har varit på a6 lite snabbt och uppgraderat vårat apotek nu. Hade bara 60 mg suppar hemma så han läkarensa till mig att ge han 4 st för att han väger över 10 kg. Tänk själva att på 4 suppar på engång. Ville bara gråta när jag hör hans smärta.

Ni är så gulliga som stöttar en här . Känns redan bättre när man fått skriva av sig lite.

• Miidori
    JennyA: stackare:/måste ju varit jätte jobbigt för dej juhe :/...Man känner ju sig så maktlös när man inte kan göra något :/...

Springsteen:
    hehe go han är :)

Kotten:
    envis bebbe du har i magen..nu måste väl h*n komma ut snart.

Castle:
    hoppas din envisa bebbe kommer snart också..
  • Kottten
    Miidori: envis till tusen tydligen!!!! Vill väl visa från början att de e h*n som bestämmer...
  • Angeelica83

Go middag..
    Nu liggger mina älsklingar uppe och sover middag och ja går här nere och skurar golven..
    (Tog en liten paus framför fl)
    Finns de nått tråkigare än att städa..
    undrar va de kostar att hyra en som städar en gång i veckan heheSkrattande
    de finns så mycket annat roligt att göra en att dansa runt me golvmoppar o dammvippor..
    nu va pausen slut annars kallnar skur vattnet.. plikten kallar!! *suck*

Ha en bra dag!!

Kramar

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping